تشكيل بانك اطلاعاتي ۲۰ هزار خانوار ساوجي در قالب رزمايش كمك مومنانه

به گزارش خبرگزاری ساوه خبر – ایسنا/مرکزی – فرماندار ساوه گفت: تشکیل بانک اطلاعاتی برای ۲۰ هزار خانوار ساوجی در جریان اجرای رزمایش کمک مومنانه هدفگذاری شده است.
علی میرزایی در نشستی با سازمان‌های مردم نهاد و موسسات خیریه شهرستان ساوه اظهار کرد: رزمایش همدلی و کمک مومنانه ضمن برآوردن نیازهای اقشار آسیب پذیر می تواند عاملی برای شناسایی نیازمندان و تامین هزینه‌های آنان در طول سال شود.

وی به استقبال قابل توجه خیرین و مردم نوعدوست ساوه از این کار خیرخواهانه اشاره کرد و افزود: با افتتاح حساب مشترک بین دفتر امام جمعه، فرمانداری و سپاه، ضمن پرهیز از موازی کاری به نیازمندان به صورت متمرکز کمک رسانی خواهد شد.

فرماندار ساوه خواستار توزیع عادلانه بسته‌های معیشتی با شفافیت و انضباط مالی بین نیازمندان و آسیب دیدگان از کرونا شد وافزود: با بهره گیری از ظرفیت خیرین و سمن‌ها مردم ما در لبیک به فرمان رهبری سرافراز خواهند شد.

وی تشکیل بانک اطلاعاتی برای ۲۰ هزار خانوار ساوجی که در اجرای این رزمایش هدفگذاری شده را گامی در جهت شناسایی دقیق جامعه فقیر و آسیب دیدگان از کرونا دانست و بر ایجاد اشتغال و توانمندسازی آنان برای خروج از چرخه حمایتی تاکید کرد.