انتخابات در استان مرکزی با سلامت و امنیت کامل برگزار شد

انتخابات در استان مرکزی با سلامت و امنیت کامل برگزار شد

به گزارش پایگاه خبری ساوه: معاون استاندار: انتخابات در استان مرکزی با سلامت و امنیت کامل برگزار شد

کارگاه آموزشی کاربرد هوش مصنوعی در روابط عمومی و رسانه ویژه مدیران و کارشناسان روابط عمومی و اصحاب رسانه استان روز شنبه با حضور جمعی از اهالی روابط عمومی و رسانه در سالن غدیر استانداری‌ برگزار شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی نیز در این نشست ضمن تشکر از همه دست اندرکاران برگزاری انتخابات ۱۱ اسفندماه، اظهار کرد: انتخابات امسال بعد از جنگ ترکیبی سخت سال ۱۴۰۱ برگزار شد در حالی که تمام توان و تمرکز دشمن بر این قرار گرفته بود که عقبه و ریشه این نظام را قطع کند.

بهنام نظری خاطرنشان کرد: امسال هم پس از شکست در سالمرگ اغتشاشات همه تمرکز دشمن بر روی انتخابات بود اما به تعبیر رهبر انقلاب مردم مجاهدت کردند و پای صندوق‌های رأی حضور یافتند.

رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی با بیان اینکه در حوزه سلامت انتخابات امانتدار رأی مردم بودیم و اساساً مجری و ناظر انتخابات خود مردم هستند، افزود: با افتخار اعلام می‌کنیم که در استان مرکزی لحظه‌ای به کسی فرصت داده نشد تا خدشه‌ای به سلامت انتخابات وارد شود.

معاون استاندار مرکزی در بخش دیگری از سخنان خود روابط عمومی‌ها را پیشانی و سرباز خط مقدم اطلاع‌رسانی دانست و گفت: امروز عصر ارتباطات است و همانطور که سازمان‌های ما باید در عرصه خدمت‌رسانی چابک شوند، مردم هم نیاز به اطلاع‌رسانی به موقع دارند‌ و صرفاً نمی‌توان به قالب‌های سنتی اکتفا کرد و باید از قابلیتی همچون هوش مصنوعی بهره برد.