نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سایر اعضا، روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.

نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سایر اعضا، روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر : نشست شورای اطلاع‌رسانی استان مرکزی به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار و با حضور سایر اعضا، روز یکشنبه در استانداری برگزار شد.

بهنام نظری در این نشست با بیان اینکه اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی، رسالت اصلی ما در این مقطع است، گفت: برای مقابله با جنگ ترکیبی و شناختی دشمن باید راهبرد داشته باشیم که یکی از مؤلفه‌های اصلی بحث روایت اول است و رسانه‌های ما باید با سرعت، صحت و دقت اقناع‌سازی را در دستور کار داشته باشند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی با تأکید بر اینکه دولت سیزدهم خود را جدا و بی‌نیاز از رسانه نمی‌بیند و در هر حوزه‌ای نیاز به آگاهی بخشی است همراه رسانه‌ها خواهیم بود، افزود: خدمات نظام باید بیشتر تبیین شود و این جهاد تبیین از رفتار یک مسئول آغاز می‌شود لذا آگاهی بخشیدن به مردم و توجه و تذکر به مسئولین از برخی اتفاقات و حواشی جلوگیری می‌کند.

وی خاطرنشان کرد: رسالت بزرگ دولت سیزدهم ترمیم ارتباط با مردم است که مشی رئیس‌جمهور هم همین بوده و تمامی کارگزاران اجرایی کشور باید از آن الگو بگیرند.

نظری با اشاره به در پیش بودن چهارشنبه آخر سال گفت: برخی شادی طبیعی و مرسوم را تبدیل به اتفاقاتی می‌کنند که برای خودشان و جامعه آسیب‌ها و مخاطراتی را به همراه دارد لذا نیرو‌های انتظامی و امنیتی با افرادی که سلامت مردم را به خطر می‌اندازند حتماً برخورد خواهند کرد.