برگزاری یادواره شهدای مظلوم غزه در ساوه

برگزاری یادواره شهدای مظلوم غزه در ساوه

 

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر /برگزاری یادواره شهدای مظلوم غزه با حضور مهندس صفا خلج سرپرست شهرداری، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر در سالن سلمان ساوجی
نماینده مجلس اعلای عراق در ایران با اشاره به اینکه در جنگ غزه، غرب و استکبار پشت جنایت‌های رژیم صهیونیستی قرار دارند، گفت: محور مقاومت برای تحقق پیروزی نهایی نیازمند حمایت جمهوری اسلامی ایران است.
به گزارش ایرنا، ماجد غماس ( ابوعارف) عصر چهارشنبه در یادواره شهدای مظلوم غزه در سالن سلمان ساوجی ساوه اظهار کرد: مردم عراق به واسطه حمایت و هدایت مرجعیت دینی از ابتدای حضور گروه‌های تروریستی صهیونیستی در سرزمین اشغالی، از برادران و خواهران دینی خود برای حفظ تمامیت ارضی کشور فلسطین در برهه‌هایی همچون انقلاب اسلامی مردم فلسطین، جنگ اعراب علیه اسراییل، تاسیس سازمان آزادی بخش فلسطین و جنگ ۶ روزه حمایت کرده‌اند.
وی با اشاره به اینکه رژیم صهیونیستی جنایت‌های خود را با داستان‌های دروغینی از جمله شعار نیل تا فرات، جعل تاریخ و انگیزه‌های عقیدتی علیه مردم مظلوم فلسطین اعمال می‌کند، یادآور شد: پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) و سقوط رژیم بعث عراق نقطه عطف تشکیل جبهه مقاومت علیه رژیم صهیونیستی و جنایت‌های آن و همچنین شکوفایی همراهی مردم عراق در حمایت از مردم مظلوم فلسطین است.
غماس، نواز غزه را یک منطقه راهبردی اعلام کرد که رژیم صهیونیستی می‌خواهد برای رسیدن به اهداف توسعه طلبی خود این نوار خالی از هر گونه سکونت باشد و هیچ مقاومتی از جانب مردم فلسطین در آن نباشد، اما ایستادگی ساکنان غزه بعد از عملیات طوفان الاقصی نشان داد که محور مقاومت همچنان آرمان فلسطین در این منطقه را دنبال می کند.
وی گفت: امروز باید محور مقاومت با وحدت میدان ها در این جنگ نابرابر در مقابل رژیم صهیونیستی، غرب و آمریکا ایستادگی کنند و انتظار می رود اما جمهوری اسلامی با رهبری صحنه مقاومت اسراییل را رسیدن به اهداف خود ناکام بگذارند.
نماینده مجلس اعلای عراق در ایران همچنین حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری جمهوری اسلامی و شهادت چند نفر از مستشاران نظامی ایران را سردرگمی رژیم صهیونیستی اعلام کرد و گفت: این مساله نشان از شکست این رژیم در جنگ حکایت دارد و باید مقاومت تا رسیدن به پیروزی نهایی ادامه پیدا کند.