كاهش ۴۳ درصدي كارگران داراي حقوق معوق در ساوه

به گزارش خبرگزاری ساوه خبر – ایسنا/مرکزی معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار مرکزی از کاهش ۴۳ درصدی کارگران دارای حقوق معوق شهرستان ساوه در سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل خبر داد.
سعید فرخی در پایان جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید مشترک استان مرکزی با شهرستان ساوه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: تعداد کارگران دارای حقوق معوق در شهرستان ساوه با کاهش ٤٣ درصدی از دو هزار ۹۶۷ نفر به هزار و ۶۹۷ نفر رسید.

وی افزود: همچنین در پایان دی ماه سال جاری در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته، تعداد واحدهای تولیدی دارای حقوق معوق با کاهش ٢٥ درصدی از ١٦ واحد به ١٤ واحد رسیده است.

معاون استاندار مرکزی با اشاره به بررسی مسائل و مشکلات ١٦ واحد تولیدی گفت: در این کارگروه مشکلات و موانع توسعه ای این واحدها مطرح و تصمیمات لازم برای برون رفت از آن اتخاذ شد.

وی بیان کرد: این جلسه در دو  بخش شامل بررسی مشکلات و موانع واحدهای تولیدی و نیز راهکارهای جلوگیری از بروز معوقات در حقوق و مزایا تشکیل و دستاوردهای خوبی داشت.

فرخی بیان کرد: با تلاش‌های صورت گرفته و بررسی دقیق مشکلات واحدهای تولیدی شرایط کنونی در پرداخت حقوق و مزایا روند خوبی داشته و شاهد کاهش معوقات هستیم و امیدواریم این رویه همچنان سیر نزولی داشته باشد.

 جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید مشترک استان مرکزی و شهرستان ساوه با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار، فرماندار شهرستان، مدیرکل هماهنگی امور اقتصادی استانداری، سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان، مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان، مدیران و مسئولین ذیربط و نمایندگان واحدهای تولیدی در سالن جلسات فرمانداری ویژه ساوه برگزار شد.