یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در ساوه توزیع شد

یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در ساوه توزیع شد

فرمانده سپاه شهرستان ساوه گفت: یک هزار و ۲۰۰ بسته معیشتی در قالب رزمایش کمک مومنانه همزمان با اعیاد شعبانیه در نقاط مختلف این شهرستان توزیع شد.

به گزارش ساوه خبر  سرهنگ «حجت‌الله دستجانی» روز یکشنبه در گفت و گو با ایرنا، افزود: ارزش هر یک از بسته های معیشتی پنج میلیون ریال است که به صورت مستقیم از تولیدکنندگان تهیه و بین نیازمندان توزیع شد.

وی ادامه داد: از ابتدای امسال تاکنون ۱۵ هزار بسته معیشتی در قالب طرح کمک مومنانه در شهرستان ساوه توزیع شده و این اقدام خداپسندانه همچنان نیز ادامه دارد.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار داشت: تکلیف‌ مداری در سپاه عنصری بارز است که مصادیق آن در اقداماتی همچون اجرای طرح کمک مومنانه، کمک داوطلبانه در حوادث غیرمترقبه و پشتیبانی از آرمان‌های انقلاب مشهود است.

سرهنگ پاسدار مهجوری بیان کرد: سپاه پاسداران در هر ماموریتی در نظام اسلامی موفق عمل کرده و تفاوت این نهاد انقلابی با نیروهای نظامی سایر کشورها ویژگی معنویت یعنی ایمان به خدا و خدمت به مردم برای جلب رضایت الهی و عمل به تکلیف است.

وی ادامه داد: حرکت سپاه بر مبنای نیاز انقلاب است و در طول ۴۳ سال گذشته پاسداری محافظه کارانه از خود نشان داده و در گام دوم انقلاب نیز صیانت در مقابل تهدیدهای متنوع دشمن را در دستور کار قرار داده است.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اضافه کرد: امروز چشم امید جبهه حق به جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران به عنوان مدافع این جبهه است که باید تکلیف خود را در جهاد به خوبی تبیین و با شناخت عمیق ادا کند تا نظام اسلامی را در برابر تهدیدهای دشمنان بیمه کند.

سرهنگ پاسدار مهجوری افزود: شیوه جنگ دشمن از جنگ نظامی به اقتصادی و فرهنگی تغییر کرده و ابزار رسانه و فضای مجازی به عنوان تجهیزات اصلی دشمن در این جنگ هستند که در قالب جنگ شناختی به اذهان، اراده ملت و باورهای دینی حمله کرده و جنگ در تمدن اسلام شکل گرفته است.

از ابتدای شیوع کرونا تا کنون بیش از ۴۵۰ هزار بسته معیشتی در نقاط مختلف استان مرکزی توزیع شده است.