امام جمعه زرندیه: جهاد تبیین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه زرندیه: جهاد تبیین راهبرد مقابله با توطئه‌های دشمنان است

امام جمعه زرندیه گفت: جهاد تبیین راهبرد مقابله‌ با توطئه‌های دشمنان است که باید مورد توجه قرار گیرد.

به گزارش ساوه خبر ، حجت‌الاسلام «حسین ابراهیمی» در خطبه‌های این هفته نماز جمعه افزود: آمریکای جنایتکار بیش از ۴۰ سال است که با ابزار تحریم و تحریف واقعیت‌های انقلاب، در صدد ضربه زدن به ایران اسلامی است که حضور آگاهانه مردم همواره توطئه‌های شیطان بزرگ را خنثی کرده است.

وی بیان کرد: چشم امید دشمنان به تحریف تاریخ انقلاب و عظمت ملت انقلابی ایران است و در این زمینه وظیفه آحاد ملت است که با جهاد تبیین در برابر تحریف دشمنان ایستادگی کرده و اجازه ندهند دشمنان ذهن و اعتقاد جوانان و نسل های جدید ملت ایران را از حقیقت انقلاب و اهداف انقلاب دور سازند.

امام جمعه زرندیه گفت: ماه شعبان وزش نسیم های رحمت الهی است برای اینکه از فیوضات و برکات فراوان این ماه بهره ببریم باید خود را در مسیر این نسیم های رحمت قرار دهیم، خداوند بزرگ برای همه اعمال و رفتار های خوب در این ماه حساب ویژه قرار داده است.

ابراهیمی عنوان کرد: در آستانه سال جدید و عید نوروز، خانواده های بسیاری در همسایگی ما هستند که نیاز به کمک دارند و حمایت و دستگیری از این قشر وظیفه آحاد جامعه است.

وی ضمن گرامیداشت سالروز ولادت حضرت سیدالشهداء(ع) روز پاسدار ، ولادت با سعادت سیدالساجدین(ع) و ولادت حضرت ابوالفضل(ع) روز جانباز گفت: امام حسین(ع) بزرگ جهادگر جهاد تبیین است و باید با الگوی گیری از آن امام همام در برابر تحریف دشمنان علیه انقلاب مقابله کرد.