عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در ساوه دستگیر شد

عامل انتشار تصاویر غیراخلاقی در ساوه دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ساوه گفت: فردی که در شبکه‌های اجتماعی اقدام به انتشار تصاویر غیر اخلاقی می‌کرد، در تحقیقات پلیس شناسایی و دستگیر شد.

به گزارش ایرنا، سرهنگ «علی اکبر عیسی آبادی» ادامه داد: کارشناسان پلیس امنیت عمومی شهرستان ساوه در تحقیقاتی از انتشار تصاویر غیراخلاقی در یکی از شبکه های اجتماعی توسط فردی مطلع شدند و رسیدگی به موضوع در دستور کار ماموران قرار گرفت.

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه افزود: در تحقیقات تخصصی پلیس، گرداننده این شبکه اینستاگرامی شناسایی و با هماهنگی مرجع قضائی دستگیر شد.

عیسی آبادی با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی معرفی شد، تصریح کرد:‌ شهروندان در صورت رویت هر گونه فعالیت غیرمجاز در فضای مجازی می توانند، ضمن اعلام گزارش به مرکز فوریتهای سایبری پلیس فتا به نشانی www.cyberpolice.ir، موضوع را برای بررسی از طریق تلفن ۱۱۰ به پلیس گزارش کنند.

قدردانی فرمانده انتظامی ساوه از همراهی مردم در چهارشنبه سوری  

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه از همراهی خوب مردم بویژه جوانان و نوجوانان در رعایت قانون، احترام به حقوق شهروندان و همکاری با پلیس در شب چهارشنبه آخر سال قدردانی کرد.

وی گفت: شب چهارشنبه آخر سال در این شهرستان با همراهی و مشارکت خوب مردم فهیم ساوه با آرامش سپری شد.

عیسی آبادی ادامه داد: از زحمات و تلاش‌های مجاهدانه تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی، نهادهای امنیتی، اطلاعاتی و قضائی شهرستان و کارکنان پر تلاش فرماندهی انتظامی شهرستان که موجبات امنیت و آرامش لازم را در این شب فراهم آوردند، تقدیر و تشکر می‌کنم.