کارگران ساوه و زرندیه حقوق معوق ندارند

کارگران ساوه و زرندیه حقوق معوق ندارند

استاندار مرکزی گفت: با توجه به سیاست دولت مبنی بر پرداخت مطالبات، در حال حاضر واحدهای تولیدی فعال در ساوه و زرندیه حقوق معوق ندارند.

به گزارش ایرنا، «فرزاد مخلص الائمه» شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران گفت:پرداخت مطالبات کارگران از اولویت‌های مهم دولت بوده و براساس ارزیابی‌ها در حال حاضر هیچ‌یک از مجموعه‌های دولتی حقوق معوق ندارند.

وی افزود: مطالبات کارگران شهرستان‌های ساوه و زرندیه نیز به طور پرداخت شده است اما چند واحد تولیدی در اراک حدود دو ماه حقوق معوق دارند، شرکت‌های وابسته به نهادهای غیردولتی در زمینه سهامداری باید اصلاحات لازم را در راستای رفع مشکلات انجام دهند.

مخلص الائمه تصریح کرد: حوزه فرهنگ یکی از اولویت‌ها و کانون‌های توجه دولت سیزدهم بوده که در این زمینه نیز اقدامات اساسی صورت گرفته است.

استاندار مرکزی بیان کرد: در بودجه سال آینده تمهیدات مطلوبی در حوزه فرهنگ اتخاذ شده است و امیدواریم با گشایش‌ و رشد اقتصادی، اتفاقات اثرگذار در حوزه فرهنگی و هنری کشور رقم بخورد.

وی با اشاره به سفر وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به شهرستان زرندیه گفت: در این سفر از طرح‌های نیمه‌تمام حوزه فرهنگ بازدید شد و در خصوص تزریق بودجه برای تکمیل پروژه‌ها برنامه‌ریزی لازم صورت گرفت.

استاندار مرکزی بیان کرد: اهالی فرهنگ و هنر نیز در نشست صمیمی با وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی به بیان دغدغه و مشکلات خود پرداخته و تصمیماتی در خصوص رفع مسائل اتخاذ شد.

در شهرستان های ساوه و زرندیه افزون بر یک هزار واحد صنعتی با اشتغال حدود ۶۵ هزار کارگر فعالیت دارند.