سرانجام حکم فرماندار ساوه صادر شد

سرانجام حکم فرماندار ساوه صادر شد

سرانجام حکم فرماندار ساوه صادر شد و بی گمان صدور این حکم خاتمه ای است بر تمامی اختلاف نظرهایی که در چند ماه اخیر از سوی موافقین و مخالفین این انتصاب ابراز می شد ؛ مخالفت ها و موافقت هایی که بروزی طبیعی داشت و هیچ گاه از آن بوی عناد و نقار استشمام نشد و به نظر، آنچه را که هر دو گروه ابراز می کردند، از سر دغدعه مندی و #خیر_خواهی بود، اگر چه عده ای معدود قواعد و چارچوب های اخلاقی را مراعات نکردند و در موضع مخالفت مرتکب رفتارهای غیرقابل قبول شدند که امید است در اصلاح خویش بکوشند.

بی تردید، انتصاب جناب آقای مهندس مهدی الیاسی این امید را در مردم ایجاد کرده است که فرزندی از فرزندان ساوجی آمده تا مخلصانه و در حد مقدورات و بضاعت موجود، از هیچ تلاشی در جهت گره گشایی از مشکلات مردم و کمک به رشد و توسعه همه جانبه ساوه دریغ نکند و در خدمت خالصانه به خلق الله سر از پای نشناسد و در این رهگذر از ظرفیت همگان اعم از مخالف و موافق بهره ببرد و تنها شایسته سالاری را ملاک و مناط بداند.

امروز همگان امید دارند تا ایشان در قامت یک شخصیت مستقل، مقتدر و در عین حال اهل مودت و تعامل، ظاهر شود و نشان دهد که نه وامدار موافقین و نه در مخاصمه با مخالفین است.

اکنون همگان رجاء واثق دارند که جناب آقای الیاسی ثابت خواهند کرد که دارای انرژی و تحرک جوانان و درایت و پختگی پیران اند و آمده اند تا رفتاری از سر حکمت داشته باشند و نقشی محوری در ایجاد وحدت ، همدلی و همبستگیِ روز افزون در میان آحاد اقشار و جریانات سیاسی ایفا کنند و در محدوده شهرستان ساوه بر جایگاه قوه مجریه بیفزایند؛ بعون الله تعالی.

به یقین رفتار عالمانه ایشان نشان خواهد داد که پیشرفت و توسعه همه جانبه ساوه، جز با وحدت و هم دلی- حول منافع مردم – میسر نخواهد بود و تشتت و تفرق به عنوان اصلی ترین عامل عقب ماندگی ساوه همواره محکوم خواهد شد .

عملکرد آقای الیاسی اثبات می کند که تصمیم و تشخیص استاندار مرکزی در اعتماد به ایشان کاملا صحیح و دقیق بوده است و رویکرد نظام اسلامی و تاکیدات مقام معظم رهبری بر سپردن مسئولیت ها به جوانان نیز رویکردی صواب است .

🔹 امروز همه باید بدانیم که معرفی جناب آقای الیاسی به وزارت کشور از سوی استاندار گران سنگ استان مرکزی و صدور حکم ایشان توسط وزیر محترم کشور اقدامی در راستای هم گرایی بیشتر در سطح استان بود و به خوبی نشان داد که جناب آقای مخلص الائمه به شهرستان ساوه توجهی ویژه دارند و می خواهند جایگاه ساوه که یک جایگاه هویت ساز برای استان مرکزی است و سهمی ممتاز در اقتصاد غیر نفتی استان دارد را ارتقاء دهند.

در آخر، از خداوند متعال مسالت می کنیم که نام اولین فرماندار بومی ساوه که از تخصص و تعهدی بالا بهره مندند با توسعه ، پیشرفت و سازندگی همه جانبه در تاریخ پر افتخار این شهرستان مهم و ویژه ثبت شود.

۸ تیرماه ۱۴۰۱