حدود ۲۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش در ساوه وجود دارد

حدود ۲۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش در ساوه وجود دارد

حدود ۲۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش در ساوه وجود دارد

🔸معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه گفت: حدود ۲۰۰ دستگاه وانت بار میوه فروش در این شهر وجود دارند که اغلب از شهرهای دیگر به ساوه مراجعه می کنند.

🔹 محسن مددی در جلسه طرح ساماندهی وانت بارها در ساوه که با حضور سرهنگ عیسی آبادی فرمانده انتظامی ساوه، سید مسعود خدامی رئیس اتاق اصناف، سعیدی رئیس شورای اسلامی شهر و مسئول اجرائیات شهرداری برگزار شد، گفت : ساماندهی وانت بارهای میوه فروش در سطح معابر عمومی به ویژه در ورودی و خروجی شهر از دغدغه هایی است که شهروندان سالهاست با آن مواجه هستند.

🔹 وی ادامه داد: فروشندگان سیار وانت بارها، بدون کسب مجوز با ایجاد سدمعبر در کنار خیابان باعث ایجاد ترافیک شهری شده‌اند و این عمل باعث به هم ریختگی فضای شهری و مزاحمت برای شهروندان نیز شده است.

🔹وی با بیان اینکه افزایش تعداد دستفروشان و وانت بارهای فروشنده سیار بر کسی پوشیده نیست خاطرنشان کرد : در چند ماه منتهی به پایان سال علی رغم تلاشها و اقدامات جدی که در همین زمینه صورت می گیرد، با افزایش چند برابری وانت بارها و ایجاد اختلال در عبور و مرور در خیابانهای پرتردد شهر برای شهروندان هستیم.

🔹 مددی افزود: ما بعنوان مجموعه ی مدیریت شهری در شهرداری ساوه با توجه به شرایط اقتصادی به خوبی به این نکته واقف هستیم و هرگز به دنبال برخورد حذفی نخواهیم بود و در برنامه ریزی هایی که انجام خواهیم داد به شکلی عمل خواهیم کرد که ساماندهی این فروشندگان را داشته باشم.

🔹وی تقویت و افزایش روزهای فعالیت بازارهای روز و تعیین پنج نقطه از شهر جهت استقرار وانت بارهای میوه فروش را به عنوان برخی از راهکارهای پیشنهادی عنوان کرد.