پیام نوروزی فرماندار ساوه

پیام نوروزی فرماندار ساوه

 

“به نام خالق بهار”

 

ز کوی یار می آید نسیم باد نوروزی

از این باد ار مدد خواهی چراغ دل برافروزی

 

به صحرا رو که از دامن غبار غم بیفشانی

به گلزار آی کز بلبل غزل گفتن بیاموزی

 

” حضرت حافظ ”

 

«نوروز» که نمادی جاودان و گویا از قدمتِ آداب و سننِ ما ایرانیان و عموم پارسی زبان است؛ برای سایر ملل و نِحل نیز، موسوم خجسته ی نو شدن و دوباره برنا گشتن است که هر بار، چنان زیبا و بی مانند جلوه می کند که گویا، هیچ تکراری در این گردش ایام نیست.

 

«نوروز» دل انگیزانه در گوش ما می خواند که برخیزیم و به یمن تازگیِ ایّام، زنگار از دل بزداییم و از کهنگیِ افکار برهیم؛ طرحی نو در اندازیم و احسن الحال را از آن «محوّل الاحوال» طلب کنیم و این بار، با خوشبختیِ مزید، از بهاری مستفیض شویم که از هم آغوشی با «بهارِ قرآن»، به خویش غرّه است و سر به ثریا می ساید! بهاری در بهار؛ نور علی نور.

 

پس، بر ماست که از این نادره فرصت، حریصانه بهره بریم و در نشاط روح، صافیِ دل و تزکیه ی نفس بکوشیم .

 

مردم نیک اندیش و گرانقدر شهرستان ساوه؛

 

مفتخرم تا فرا رسیدن نوروز ۱۴۰۲ که مصادف با حلول «رمضان المبارک» است را به محضر شریف شما نیکانِ خداجوی، تبریک و تهنیت عرض کنم.

 

در سالی که گذشت؛ مجموعه ی مدیران و کارکنان دستگاه های اجرایی، اداری و عمومی شهرستان – علیرغم تنگناهای موجود – با اخلاص و همدلی، همه ی توان خویش را در خدمت به شما گرامیان به کار بستند و در راستای اجرای سیاست های ابلاغی از هیچ تلاشی برای رفع نارسایی ها، زدودن محرومیت ها، برداشتن موانع موجود از پیشِ پای شما نجیبان و توسعه همه جانبه و متوازن شهرستان، فروگذار نکردند که در آتیه، شرحی از آن به استحضار می رسد.

 

در سال پیشِ رو نیز که با تدبیر شایسته ی رهبر معظم انقلاب اسلامی، حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای ( مدظله العالی )  به « سال مهار تورم؛ رشد تولید» نام نهاده شده است؛ با استعانت از ذات اقدس اله تبارک و تعالی و به مدد وحدت و حمایت مثال زدنی شما مردم فهیم، و همچنین با عنایت به همبستگی و انسجام مطلوبی که بر تمامی اجزا و ارکان اداره ی شهرستان حاکم است؛ به سهم خویش در کمک به بهبود شاخص های اقتصادی کشور و توسعه ی همه جانبه و پایدار ساوه ی عزیزمان خواهیم کوشید تا رضایت بیش از پیش شما ولی نعمتانِ با کرامت فراهم آید؛ ان شاء الله.

 

مهدی الیاسی

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ساوه

 

یکم فروردین ماه ۱۴۰۲