۱۸ مصدوم و یک فوتی حاصل سوانح ترافیکی در اتوبان ساوه تهران

۱۸ مصدوم و یک فوتی حاصل سوانح ترافیکی در اتوبان ساوه تهران

۱۸ مصدوم و یک فوتی حاصل سوانح ترافیکی در اتوبان ساوه تهران

رئیس اورژانس و مدیر حوادث و فوریت‌های پزشکی ساوه گفت: از ابتدای بامداد دهم مهرماه ۱۴۰۲ سه حادثه ترافیکی به مرکز پیام و فرماندهی عملیات اورژانس ۱۱۵ ساوه گزارش گردید که مجموعاً یک فوتی و هجده مصدوم به همراه داشت.
به گزارش ایسنا بهرام صیدی در این خصوص گفت: حادثه اول در ساعت ۰۰:۰۵ بامداد در اتوبان ساوه تهران بعد از رودخانه شور روبروی سرزمین ایرانیان لاین به سمت ساوه در اثر تصادف زنجیره‌ای ۶ دستگاه خودرو رخ داد که ۱۳ مصدوم به همراه داشت. از این تعداد مصدوم ۹ نفر توسط ۴ کد عملیاتی اورژانس ۱۱۵ ساوه و رباط کریم به بیمارستان حضرت فاطمه رباط کریم منتقل و ۴ نفر دیگر درمان در محل شدند.
وی افزود: حادثه دوم در اتوبان تهران ساوه نرسیده به رودخانه شور روبروی سرزمین ایرانیان لاین به سمت تهران در ساعت ۲۹ دقیقه بامداد در اثر برخورد خودرو سواری ۲۰۶ با پژو پارس به وقوع پیوست که منجر به مصدومیت ۵ نفر گردید. هر پنج مصدوم این حادثه پس از دریافت اقدامات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان حضرت فاطمه (س) رباط کریم منتقل شدند.
رئیس اورژانس ساوه در ادامه بیان کرد: حادثه سوم در اتوبان ساوه تهران ۱۰ کیلومتر بعد از پل اتوبان الغدیر لاین به سمت تهران در در ساعت ۳:۳۰ در اثر برخورد خودروی کامیون با گاردریل رخ داد که منجر به فوت راننده کامیون در محل حادثه شد.