مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام است

مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام است

💠 مشارکت حداکثری در انتخابات پشتوانه اقتدار نظام است

🔸بهنام نظری، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار مرکزی روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با مدیران مدارس خمین، افزود: در حالی چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را جشن می‌گیریم که انقلاب از نخستین روز حرف جدیدی در دکترین سیاسی دنیا مطرح کرد.

🔸وی ادامه داد: استعمار و استکبار متوجه شد مسیر این انقلاب با دیگر انقلاب‌ها متفاوت است و از همان ابتدا در مقابل پیروزی انقلاب اسلامی با ترورها و تحمیل هشت سال جنگ ایستادند اما این انقلاب هیمنه استکبار را درهم شکست.

🔸رئیس ستاد انتخابات استان مرکزی گفت: جمهوری اسلامی که برخواسته از مردم است یک تنه در مقابل کشورهای استعماری ایستاده است و در جغرافیای خارج از مرزهای خود نیز تعیین کننده است.

🔸نظری با بیان اینکه دشمن در مقابل اقتدار و پیشرفت جمهوری اسلامی ساکت نیست، ادامه داد: ترور دانشمندان هسته‌ای و اغتشاشات سال گذشته نمونه‌ای از توطئه دشمنان نظام است.

🔸وی با تأکید بر اینکه دشمن تمام توان خود را برای انتخابات پیش رو متمرکز کرده است، گفت: مردم با هر سلیقه و گرایش سیاسی حتی گله‌مند از عملکرد مسئولان در انتخابات شرکت کنند.

🔸معاون استاندار مرکزی، مشارکت حداکثری در انتخابات را پشتوانه اقتدار نظام و حاکمیت عنوان کرد و افزود: ملت ایران همواره از مسئولان جلوتر بودند و راهپیمایی ۲۲ بهمن دروازه ورود به انتخابات شکوهمند است.

🔸نظری تأکید کرد: نهاد تعلیم و تربیت، معلمان و مدیران مدارس در مشارکت حداکثری در انتخابات ۱۱ اسفندماه تاثیرگذار هستند.