استاندار مرکزی عنوان کرد:استمرار نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در سال ۱۴۰۳ سالی پُرکار برای جبران عقب افتادگی‌ها

استاندار مرکزی عنوان کرد:استمرار نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در سال ۱۴۰۳ سالی پُرکار برای جبران عقب افتادگی‌ها

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر :

استاندار مرکزی عنوان کرد:
استمرار نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در سال ۱۴۰۳/ سالی پُرکار برای جبران عقب افتادگی‌ها

جلسه شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان به ریاست استاندار و با حضور جمعی از مدیران دستگاه‌های اجرایی و سایر اعضا در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

استاندار مرکزی در این نشست اظهار داشت: در سالی که گذشت توفیقات خوبی حاصل شد اما هنوز مسائل و گره‌های ناگشوده زیادی وجود دارد که باید گشوده شود و کارهای باقی مانده انجام شود تا به شرایط رضایت بخشی برسیم.

دکتر مخلص‌الائمه تصریح کرد: شعار مهار تورم و رشد تولید همچنان در دستور کار شورای برنامه‌ریزی استان مرکزی قرار دارد و با صدور فرمان سال ۱۴۰۳، خط و راهبرد اصلی روشن‌تر می‌شود.

وی با بیان اینکه در این دولت، نهضت اتمام طرح‌های نیمه‌تمام در استان مرکزی نیز شکل گرفته است، بیان کرد: در این راستا موفقیت‌های خوبی کسب شد و بسیاری از طرح‌ها تاکنون به بهره‌برداری رسیده‌اند، چند طرح نیمه‌تمام استان مرکزی در انتظار اقدامات نهایی برای افتتاح رسمی است و حتی برخی طرح‌ها که تمام شده پیش از افتتاح رسمی مورد بهره‌برداری و استفاده مردم قرار گرفته است.

استاندار مرکزی بیان کرد: سال آینده، سالی پُرکار است و باید برای جبران عقب افتادگی‌هایی که به تعبیر رهبر معظم انقلاب بیش از ۱۰ سال است، با قدرت تلاس کنیم و گام‌های بلندتری برداریم لذا شورای برنامه‌ریزی نقش مؤثری در برنامه‌ریزی‌ها دارد و این شورا ظهور یک جریان کارشناسی قدرتمند در استان مرکزی است.