توقيف ۷ خودروي شوتي و کشف ۱۸ ميليارد کالاي قاچاق

توقيف ۷ خودروي شوتي و کشف ۱۸ ميليارد کالاي قاچاق

توقيف ۷ خودروي شوتي و کشف ۱۸ ميليارد کالاي قاچاق
فرمانده انتظامي ساوه از کشف ۱۸ ميليارد ريال کالاي قاچاق در عمليات توقيف ۷ دستگاه خودرو شوتي در شهرستان ساوه خبر داد

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ “مجتبي جمالي”بيان داشت: مأموران پليس آگاهي شهرستان ساوه در اجراي طرح تشديد مقابله با کالاي قاچاق و در پي کسب خبر مبني بر تردد خودروهاي شوتي حامل کالاي قاچاق در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان، با اشراف اطلاعاتي در يک عمليات منظم و منسجم ۷ دستگاه خودروي شوتي حامل کالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کردند.
وي افزود: راننده خودروها پس از رويت مأموران در محور مواصلاتي  بدون توجه به هشدارهاي و علائم پليس با رانندگي خطرناک و مخاطره آميزبه قصد فرار به سمت مرکز شهر و متواري شدن داشته که با سرعت عمل، هوشياري مأموران، خودروهاي مذکور در يکي از خيابان هاي شهر ساوه متوقف و به مقر انتظامي دلالت داده شدند .
اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: مأموران انتظامي در بازرسي از خودروهاي ذکر شده، انواع کالاي قاچاق شامل ۲ هزار و ۷۶۰ عدد خمير بازي، ۲ هزار و ۱۸۰ انواع نوشت افزار،۲ هزارو ۶۲۰ دستگاه اسپيکر، ۷۸۰ دستگاه حافظه دوربين هاي مداربسته، ۶۰ عدد کيف مدارس ،۶ دستگاه سرخ کن و ۲ دستگاه جاروبرقي و مقادير کالاي قاچاق را کشف کردند.
وی با اشاره به اين که ارزش کالاهاي توقيفي برابر اعلام کارشناسان، ۱۸ ميليارد ريال برآورد شد، تصريح کرد: در اين راستا ۷ متهم جهت انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند