پیام تشکرمعاونت خدمات شهری از عوامل برگزاری نخستین جشنواره کشوری  اسب سواری در ساوه

پیام تشکرمعاونت خدمات شهری از عوامل برگزاری نخستین جشنواره کشوری اسب سواری در ساوه

پیام تشکرمعاونت خدمات شهری از عوامل برگزاری نخستین جشنواره کشوری اسب سواری در ساوه

مهندس مددی معاونت خدمات شهری شهرداری ساوه در پیامی از عوامل برگزاری نخستین جشنواره کشوری اسب سواری در این شهر قدردانی کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسمه تعالی

بر خود لازم می دانم از تلاش همه دست اندرکاران برگزاری این جشنواره و حمایت تمامی مسئولان به ویژه مهندس مصباحی شهردار، اعضای شورای اسلامی شهر ساوه ، مهندس الیاسی فرماندار، هیت سوارکاری، اداره ورزش وجوانان، پلیس راهور، فرماندهی انتظامی، خبرنگاران، تصویربرداران، صدا و سیمای شبکه آفتاب، اورژانس ۱۱۵، روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی، حوزه معاونت خدمات شهری، سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری، واحد موتوری، واحد امانی، واحد زیباسازی، سازمان آتش نشانی،سازمان مدیریت پسماند ، سازمان فرهنگی اجتماعی و ورزشی و… و شایسته است از تلاشهای بی شائیه وزحمات صادقانه تمامی تیم های اجرایی که در بر پایی وبرگزاری این جشنواره همکاری داشتند، تشکر و تقدیر داشته باشم .

همچنین از حضور تمامی شرکت کنندگان در این جشنواره صمیمانه تقدیر وتشکر می نمایم و از استقبال با شکوه صاحب نظران گرامی از این همایش که مایه دلگرمی دست اندرکاران برگزاری این همایش گردید، سپاسگزارم .

امید است با بهره گیری از نظرات ارزشمندصاحب نظران شاهد برگزاری موفق تر همایش های بعدی باشیم و به امید آنکه چنین جشنواره هایی تداوم داشته باشد و از این پتانسیل منحصر به فرد بهره برداری شود.

محسن مددی

معاون خدمات شهری شهرداری ساوه