خودروهاي شوتي در ساوه زمين گير شدند

خودروهاي شوتي در ساوه زمين گير شدند

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر :

خودروهاي شوتي در ساوه زمين گير شدند

فرمانده انتظامي ساوه از کشف بيش از ۶ ميليارد ريال کالاي قاچاق در عمليات توقيف ۶ دستگاه خودرو شوتي در اين شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرگزاري پليس، سرهنگ “مجتبي جمالي” در تشريح اين خبر بيان داشت: مأموران پليس آگاهي شهرستان ساوه در اجراي طرح تشديد مقابله با کالاي قاچاق و در پي کسب خبر مبني بر تردد خودروهاي شوتي در محورهاي مواصلاتي اين شهرستان، با اشراف اطلاعاتي در يک عمليات منظم و منسجم ۶ دستگاه خودروهاي تيز رو موسوم به شوتي حامل کالاي قاچاق را شناسايي و متوقف کردند.
وي افزود: رانندگان خودروهاي مذکور با مشاهده مأموران پليس در محور بدون توجه به هشدارها و علائم پليس با رانندگي خطرناک و مخاطره آميز که قصد فرار داشتند با هوشياري و سرعت عمل پليس متوقف و به مقر انتظامي منتقل شدند.
اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: مأموران انتظامي در بازرسي از خودروهاي توقيفي، ۳۵۰ ثوب لباس، ۷۰ عدد سرخ کن، ۲۴ عدد زودپز، ۵ دستگاه کولر گازي و ۴ دستگاه تلويزيون قاچاق را کشف کردند.
فرمانده انتظامي شهرستان ساوه در پايان با اشاره به اين که ارزش کالاهاي توقيفي برابر اعلام کارشناسان، ۶ميليارد و ۱۳۲ ميليون ريال برآورد شد، تصريح کرد: در اين راستا ۷ متهم جهت انجام اقدامات قانوني به مرجع قضائي معرفي شدند.