حجت الاسلام سید عباس امینی منتخب مردم در شورای اسلامی شهر ساوه

حجت الاسلام سید عباس امینی منتخب مردم در شورای اسلامی شهر ساوه

حجت الاسلام سید عباس امینی منتخب مردم در شورای اسلامی شهر ساوه در پیامی از حضور و اعتماد مردم ساوه تشکر کرد.

متن پیام بدین شرح است:
بسمه تعالی
مردم فهیم و شریف ساوه

باسلام و احترام و تبریک میلاد پر برکت امام رضا علیه السلام

در صحنه بزرگ انتخابات خلق حماسه عظیم از جنس اتحاد،همبستگی،وحدت و همدلی با عنایت خداوند منان و مشارکت گسترده، حضور تاریخی سرنوشت ساز و آگاهانه شما در پای صندوقهای رأی محقق گردید.

در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم فهیم سر تعظیم فرود آورده، ضمن شکرگزاری به درگاه خداوند منان ابراز ارادت و تواضع به محضر شما خوبان، به مصداق حدیث شریف” من لم یشکر المخلوق لم یشکر الخالق “نهایت قدرشناسی و سپاس خود را از یکایک شما عزیزان ابراز نموده و با خدای خود عهد و پیمان می بندم تا صادقانه، خالصانه،متواضعانه، بی منت و خستگی ناپذیر با برنامه ریزی علمی و اصولی و استفاده از همه ی فرصت ها با اتکاء به شعار توسعه همه جانبه برای رفع مشکلات جامعه و خدمت گزاری شما دریغ ننمایم.

از تمامی کسانی که مرا یاری کردند، مردم همیشه در صحنه، کاندیداهای محترم انتخابات، فعالان محترم سیاسی و اجتماعی، اعضای محترم ستادهای تبلیغاتی، مسئولین ذیربط در برگزاری انتخابات، اعم از هیئت های اجرایی، نظارت و بازرسی، طلاب، نیروهای امنیتی، بسیجیان و سایر نهادها و ارگانها که زمینه ی برگزاری این انتخابات باشکوه را فراهم آوردند صمیمانه سپاسگزاری می نمایم.

لازم به ذکر است با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا، ضمن اقدام مقتضی برای پاکسازی شهر از پوسترهای تبلیغاتی اینجانب، هزینه برگزاری مراسم جشن انتخابات صرف امور خیریه می شود.

ضمنا پل ارتباطی شما شهروندان عزیز با اینجانب در طول خدمت گذاری، جهت اراﺋه انتقادات و پیشنهادات از طریق لینک زیر می باشد.