۲۵۰ نفر از شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

۲۵۰ نفر از شهرستان زرندیه به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه گفت: ۲۵۰ نفر از نقاط مختلف این شهرستان در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند.

سرهنگ پاسدار «محسن صادقی» روز دوشنبه  در آیین اعزام کاروان راهیان نور شهرستان زرندیه در جمع خبرنگاران، افزود: با همکاری ادارات، نهادها و سازمان‌های مختلف و خیرین تعداد ۲۵۰ نفر از اهالی شهرستان زرندیه به صورت کاروانی با تعداد ۶ دستگاه اتوبوس راهی سفر راهیان نور شدند.

وی هدف از اردوهای راهیان نور را تبیین سیره شهدا و امام شهدا، انقلاب و رزمندگان دفاع مقدس دانست و ادامه داد: با توجه به استقبال بسیار بالای خانواده‌ها و جوانان از برنامه‌هایی که به صورت اردویی برگزار می‌شود باید برنامه‌ریزی‌ها به گونه‌ای صورت بگیرد که عملیات فرهنگی با زمینه‌ها و ظرفیت های اردویی ترکیب شوند.

فرمانده سپاه شهرستان زرندیه با تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی اظهار داشت: با حضور در فضای معنوی مناطق عملیاتی جنوب کشور که آغشته به خون شهدا است باید حداکثر استفاده و بهره را در این سفر داشته باشیم زیراکه امنیت امروز کشور مدیون فداکاری جانبازان و رزمندگان و نتیجه خون شهیدان است.

صادقی ادامه داد: اردوهای راهیان نور، بهترین فرصت برای «جهاد تبیین» است و ضرورت دارد در این اردوها، فرهنگ شهادت برای جوانان تبیین شود.