نماینده مجلس: اسرائیل بر گسل زلزله فروپاشی قرار دارد

نماینده مجلس: اسرائیل بر گسل زلزله فروپاشی قرار دارد

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی گفت: امروز اصل موجودیت اسرائیل روی گسل زلزله فروپاشی قرار گرفته و وعده الهی در حال تحقق است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام «محمد سبزی» در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه امروز به مناسبت روز جهانی قدس، افزود: تجدید بیعت با آرمان‌های انقلاب اسلامی که یکی از مهمترین این اهداف، آزادی قدس شریف بوده، فلسفه نامگذاری روز جهانی قدس است.

وی بیان کرد: روز قدس برای تمام آزادی‌خواهان جهان است و امروز تمام اقشار مختلف جامعه به تاسی از راه حاج «قاسم سلیمانی» شهید راه آرمان فلسطین و مقاومت در صحنه حضور پیدا کردند.

نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: اگر روزی آمریکا و اسرائیل تصمیم‌گیر منطقه بودند امروز جمهوری اسلامی تصمیم ‌گیر است در حالی که اصل موجودیت اسرائیل روی گسل زلزله فروپاشی قرار گرفته و وعده الهی در حال تحقق است.

حجت‌الاسلام سبزی عنوان کرد: امروز وحشت در بین اسرائیلی‌ها و قدرت و مقاومت در کشورهای منطقه در حال گسترش است، مبارزه با شمر زمانه و آرمان‌های فلسطین وظیفه تمام آزادگان جهان است.

وی عنوان کرد: به کشورهایی که سعی در حمایت از رژیم صهیونیستی و عادی سازی روابط دارند توصیه می‌کنیم: «دم خود را به دم اسرائیل نبندید» چراکه به ضرر آنها تمام خواهد شد و دشمنان به زودی نابود می‌شود.

به گفته نماینده مردم ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی، ایران موازنه قدرت را در منطقه بر هم زده و امروز حکومت اسلامی در کشورهای آزادی‌خواه در حال گسترش است و در آینده نزدیک پرچم اسلام در سراسر جهان برافراشته می‌شود.

به گزارش ایرنا، مردم روزه دار و انقلابی شهرستان ساوه همراه با مسئولان کشوری و لشکری مسیر میدان مادر تا مصلی امام علی (ع) محل برگزاری نماز جمعه را با سر دادن شعارهایی در حمایت از آرمان‌های قدس شریف و مردم مظلوم فلسطین و محکومیت جنایات رژیم غاصب صهیونیستی پیمودند.