تجدید میثاق دکتر منوچهری با آرمانهای شهدای والامقام ساوه و زرندیه

تجدید میثاق دکتر منوچهری با آرمانهای شهدای والامقام ساوه و زرندیه

تجدید میثاق دکتر منوچهری با آرمانهای شهدای والامقام ساوه و زرندیه همزمان با آغاز دهه فجر

همزمان با فرا رسیدن ۱۲ بهمن و آغاز یوم الله دهه فجر دکتر زهره منوچهری مشاور کمیسیون تلفیق مجلس شورای اسلامی با حضور در گلزار شهدای شهرستان های ساوه و زرندیه با اهدای گل و قرائت فاتحه به شهدای والامقام انقلاب اسلامی ادای احترام کرد و با آرمانهای امام راحل، رهبر معظم انقلاب و نظام اسلامی تجدید پیمان کرد.

دکتر منوچهری که با برخی خانواده معظم شهیدان به گلزار شهدا رفته بود با اشاره به اینکه حرکت در مسیر شهدا و الگو برداری از مکتب و سیره مجاهدان راه خدا بهترین راهکار در پاسداشت شهیدان و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت است گفت: شهدا در پرتو خدا باوری و تاسی به سیره و آموزه‌های انبیاء الهی، اهل بیت (ع) و مکتب قرآن، امام و رهبری و ولایت گام برداشتند و امروز هر آنچه داریم به برکت خون مطهر شهداست.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب اسلامی تصریح کرد: امام راحل به پشتوانه ملت انقلابی ایران اسلامی و با تکیه بر سلاح ایمان موفق شد تا بساط رژیم ستمشاهی را برچیند و نهضتی را پایه ریزی کند که امروز تاثیر گذار در معادلات بین المللی است.

وی در ادامه دهه فجر را فرصتی برای بازخوانی مبانی انقلاب اسلامی و دستاوردهای نظام دانست و تصریح کرد: بازخوانی مبانی انقلاب مصداق جهاد تبیین و امیدآفرینی در جامعه بوده و راهکار موثری برای خنثی سازی توطئه های دشمنان است