سالن ورزشی روستای دستجان پس از ۱۵ سال انتظار افتتاح شد

سالن ورزشی روستای دستجان پس از ۱۵ سال انتظار افتتاح شد

🥅 پایان نیمه‌تمام‌ها/ سالن ورزشی روستای دستجان پس از ۱۵ سال انتظار افتتاح شد

🔹آیین افتتاح سالن ورزشی روستای دستجان و بهره‌برداری همزمان از طرح‌های عمرانی دهیاری‌های بخش مرکزی فراهان با حضور استاندار مرکزی برگزار شد.

🔹سالن ورزشی روستای دستجان از جمله طرح‌هایی است که اتمام آن مورد مطالبه مردم و جوانان این روستا بوده و سرانجام با عزم دولت سیزدهم برای به اتمام رساند طرح‌های نیمه تمام پس از ۱۵ سال در دهه فجر امسال به بهره‌برداری رسید.

🔸استاندار مرکزی در حاشیه بهره‌برداری از این طرح در جمع خبرنگاران گفت: ۸۸ طرح عمرانی، اقتصادی و ورزشی در چهل و پنجمین بهار انقلاب در شهرستان فراهان به بهره‌بردرای رسید که یک‌هزار و ۸۹۰ میلیارد ریال اعتبار برای طرح‌های دهه فجر در شهرستان صرف و ۵۱۰ فرصت شغلی ایجاد شد.

🔸وی ادامه داد: در شهرستان فراهان هم با پدیده طرح‌های نیمه تمام مواجه بودیم که با اهتمام دولت سیزدهم بر تکمیل طرح‌های نیمه‌تمام است، طرح‌هایی با عمر بیش از ۱۵ سال افتتاح شد هرچند اتمام این طرح‌ها، هزینه‌بر است اما با اولویت‌بندی تکمیل و در اختیار مردم قرار می‌گیرد.

🔸مخلص‌الائمه گفت: در دهه فجر امسال بسیاری از طرح هایی که مردم سال‌ها چشم انتطار افتتاح آن‌ها بودند به بهره‌برداری خواهد رسید.

🔸استاندار مرکزی از همکاری بخش‌های عمومی، شوراها و شهرداری‌ها برای همکاری با دولت در راستای‌ به نتیجه رسیدن طرح‌های عمرانی تقدیر کرد.