دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهدا

دیدار استاندار مرکزی با خانواده شهدا

💠استاندار مرکزی: دیدار با خانواده شهدا تجدید بیعت با امام و شهیدان است/ مادران شهدا بهترین داشته خود را فدای انقلاب کردند

🔸استاندار مرکزی در پنجمین روز از دهه مبارک فجر در دیدار با مادر شهید “علی نعمتی فشکی” با بیان اینکه سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی یک عید بزرگ است، افزود: خداوند را شاکریم که عمر و زندگی ما در دوره جمهوری اسلامی قرار داد که آزادگان جهان نسل‌ها آرزو داشتند در چنین دوره‌ای زندگی کنند.

🔹وی ادامه داد: به برکت جانفشانی شهدا و رشادت و ایثارگری مادران شهدا، جمهوری اسلامی در این دوره طولانی مدت با اقتدار پیش آمده که ان شاءالله خداوند حق این مادران را بر گردن ما حلال کند چراکه بهترین داشته خود یعنی جان فرزندانشان را تقدیم راه انقلاب کردند تا ما در چنین فضایی فرصت خدمت داشته باشیم.

🔸مخلص‌الائمه تصریح کرد: دیدار با خانواده شهدا برای این است که خودمان یاداوری شود وظیفه سنگینی بر عهده داریم و در محضر این عزیزان تجدید بیعتی با امام، رهبری و شهدا داشته باشیم.

🔸استاندار مرکزی تأکید کرد: اگر شبانه‌روز هم کار کنیم به خانواده شهدا و مردم بدهکاریم، شهدا ناظر بر اعمال هستند و امیدواریم خداوند ما در مسیر دفاع از نظام و انقلاب ثابت قدم نگه دارد و بتوانیم با بصیرت حرکت کنیم.