مدیران در هر سطحی حق جانبداری از نامزدهای انتخابات را ندارند

مدیران در هر سطحی حق جانبداری از نامزدهای انتخابات را ندارند

مدیران در هر سطحی حق جانبداری از نامزدهای انتخابات را ندارند/ پدیده کیف‌کشی در دولت سیزدهم جمع شد

🔸 دکتر “فرزاد مخلص‌الائمه” استاندار مرکزی عصر سه‌شنبه نشست شورای اداری استان که با حضور رئیس دفتر بازرسی ویژه رئیس برگزار شد، اظهار داشت: مدیران دستگاه‌های اجرایی در تمام سطوح از جانبداری از کاندیداهای انتخاباتی، فعالیت انتخاباتی در ساعات اداری و استفاده از عنوان شغلی خود ممنوع هستند.

🔸 وی همچنین اظهار داشت: به لطف الهی و همت دولت سیزدهم پدیده کیف‌کشی در این دولت از جمله در نظام اداری استان مرکزی جمع شده و مدیران نیازی ندارند که بخواهند برای حفظ موقعیت خود به این پدیده مذموم سیاسی پناه ببرند.

🔸استاندار مرکزی اذعان داشت: ۱۸۳ مورد از امکان دولتی برای تبلیغات انتخاباتی نامزدها در استان شناسایی که حسب درخواست فرمانداران به صورت عادلانه در اختیار نامزدهای انتخاباتی قرار داده می‌شود.

🔸مخلص‌الائمه با انتقاد نسبت برخی عملکرد روابط عمومی‌های دستگاه‌ها، بیان کرد: از برخی روابط عمومی‌ها رضایت نداریم و این‌ها باید تغییر کنند چراکه سازمان بدون روابط عمومی را به سازمانی با روابط عمومی ضعیف ترجیح می‌دهیم.

🔸وی تأکید کرد برخی دستگاه‌ها در حوزه اطلاع‌رسانی تولیدات و منشوراتی دارند که این تولیدات باید تا خانه‌های مردم وارد شود و آحاد جامعه از اهم رویدادها و پیشرفت‌های استان مطلع شوند.