تقدیر و تشکر سعیده محمودی از حضور پرشور مردم در انتخابات

تقدیر و تشکر سعیده محمودی از حضور پرشور مردم در انتخابات

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم شریف و فهیم شهرستانهای ساوه و زرندیه

 

بنا به احساس تکلیف و ادای دین و برای آنکه گامی در مسیر اعتلای ساوه و زرندیه و عمران و آبادانی این دو شهرستان بردارم پا به عرصه انتخابات گذاشتم و علیرغم همه کارشکنی ها ، تهمت ها و ناملایمات ، مصمم و استوار ایستادم و کوشیدم از مسیر اخلاق ، قانون و وجدان خارج نشوم و جز به بیان واقعیات و سوابق و برنامه های کاربردی و عملی نپردازم ، از وعده های توخالی اجتناب کردم و برای جلب نظر شما مردم عزیز و کسب آرا حاضر به تخریب هیچ کاندیدایی نشدم .

 

حال که این رقابت به پایان رسیده ، وجدان آرام و راضی دارم که از خط قرمز اخلاق ، انسانیت ، دین و قانون و اعتقادات قلبی خویش نسبت به نطام مقدس جمهوری اسلامی ایران عدول نکردم .

 

اینجانب سر تعظیم به درگاه خدای رحمان و رحیم فرود آورده و همدلی ، انسجام و اتحاد شما مردم بزرگ را می ستایم و بخاطر این حماسه عظیم که باطل السحر تمام تحلیل های دشمنان شد از همگان سپاسگزارم .

 

آری شما با وجود مشکلات عدیده اقتصادی با حرکت حماسی خود حجت را بر مسئولان تمام کردید و منبعد مسئولین باید با قدردانی عملی و مدیریت جهادی و انقلابی با توانی مضاعف در حل مشکلات معیشتی مردم و اشتغال و مسکن جوانان بکوشند .

 

بر خود لازم می‌دانم از تمام دست اندرکاران برگزاری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و مردم شریف و تک تک هواداران عزیز که طی مدت کاندیداتوری و تبلیغات با حمایت فکری و حضور در ستادم در کنار اینجانب بوده و همراهی خود را دریغ نکردن قدردانی نمایم

 

العاقبه للمتقین

سعیده محمودی

کاندید دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی