پیام مهندس حسینی شهردار ساوه بمناسبت ۲۵ اسفندماه

پیام مهندس حسینی شهردار ساوه بمناسبت ۲۵ اسفندماه

اخبار ساوه

پایگاه خبری ساوه

پیام مهندس حسینی شهردار ساوه بمناسبت ۲۵ اسفندماه

بسمه تعالی
با سلام و درود به ارواح طیبه شهدا به ویژه سردار سرلشكر شهيد مهدي باكري که تعهد بی‌نظیر در خدمت به مردم از درخشان‌ترین ویژگی های این شهید بزرگوار بوده است.
برخود لازم دانسته که اين روز گرامی را به تمامی شهروندان به عنوان صاحبان اصلی شهر و شهرداران زحمتکش سراسر کشور تبريك عرض نموده و آرزوي توفيق روز افزون این تلاشگران عرصه سازندگی را از خداوند منان خواستارم.
اکنون که خداوند متعال توفیق خدمتگزاری به شما مردم شریف را به بنده عطا نموده از همه شما شهروندان عزیز ساوجی می خواهم که با نگاهي جدي تر و تأملي عميق تر در توسعه و زيبايي شهر عزيزمان با همراهی و مشارکت خود ما را یاری نمایید.
اینجانب همواره داشتن شهری آباد و پویا با شاخصهاي بالاي كيفيت زندگي را در گرو وفاق ، همدلی و مشارکت مردم دانسته و همواره بر این باور بوده ام که تاب‌آوری شهرداری ساوه در شرایط بحران مالی سالهاي ٩٦ و ٩٧ مدیون همکاری شما شهروندان عزیز ساوه بوده است.
یقینا امروز نیز توسعه و آبادانی شهر ساوه نیاز مند مشارکت جديتر و همه جانبه شما شهروندان فهیم است . برنامه ریزی جامع و هدفمند وظيفه ما مدیران شهری است تا به یاری خداوند متعال در سایه این همراهی بتوانیم گام های بلندی را در جهت توسعه و پیشرفت شهرمان برداریم.

سيد مهدي حسيني
شهردار ساوه