پیام مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه شهرستان ساوه

پیام مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه شهرستان ساوه

پیام مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه شهرستان ساوه به مناسبت فرا رسیدن رحلت امام خمینی (ره) و قیام ۱۵ خرداد

مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه شهرستان ساوه در پیامی سالگرد ارتحال ملکوتی رهبر کبیر انقلاب اسلامی ایران، حضرت امام خمینی (ره) را تسلیت گفت و قیام خونین ۱۵ خرداد را گرامی داشت.

متن این پیام به شرح ذیل است:
▪️چهاردهم خردادماه، یادآور عروج ملکوتی فقیهی عالم، سیاستمداری محبوب، رهبری عادل و مجتهدی وارسته است. بزرگ مردی که پدر همه مسلمانان، آزادگان و مردم رنجدیده و مستضعف جهان بود و با “ایثار، اقتدار و صلابت” اسلام ناب محمدی (ص) را چون چشمه ای زلال و نورانی در جهان احیا کرد و امید و روشنی را در دل ستم دیدگان متبلور ساخت.

▪️تفکر و اندیشه های حضرت امام خمینی(ره)، تأثیری شگرف در “اتحاد و بیداری” جهان اسلام داشت و همه ساله در ماه خرداد، تمامی مسلمانان جهان با “بینش، بصیرت، شناخت، برادری و آگاهی” رحلت جانگداز آن امام همام را به سوگ می نشینند.

▪️امام راحل عظیم الشان بزرگ مردی از تبار نور است که نور امید را در دل ستم دیدگان خسته روشن کرد و آزادی و آزادگی را معنایی تازه بخشید؛ روزی که ملت بزرگ ایران و مستضعفان و آزادگان دنیا در فراق پیرفرزانه، صاحب عزا شدند.

▪️پانزدهم خردادماه ۴۲ نیز نقطه ای عطف و حماسه ای ماندگار در تاریخ مبارزات ملت ایران علیه استبداد، استثمار و استعمار است که با نام و اندیشه های متعالی حضرت امام خمینی رحمه الله علیه پیوندی ناگستنی دارد. به برکت قیام خونین شهدای ۱۵خرداد است که امروز سراسر جهانیان پیام استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی نهضت بزرگ خمینی کبیر (ره) را دریافت کرده اند.
مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه شهرستان ساوه فرا رسیدن ۱۴ خردادماه، سالروز رحلت جانگداز حضرت امام خمینی(ره)، و شهادت یاران با وفایش در قیام خونین ۱۵ خرداد را تسلیت عرض می نماید.

▪️رجای واثق داریم که با توکل بخدا و در سایه توجهات حضرت ولیعصر(عج) در راه حراست از آرمان های متعالی بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران، پاسداری از خون پاک شهدای اسلام و انقلاب و پیروی از منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در مسیر توسعه، بالندگی و سرافرازی ایران عزیز اسلامی پیروز باشیم.

▪️مجمع نخبگان انقلابی حوزه و دانشگاه شهرستان ساوه