امام جمعه ساوه بیانیه صادر کرد

امام جمعه ساوه بیانیه صادر کرد

امام جمعه ساوه بیانیه صادر کرد

بسم الله الرحمن الرحیم

《 قال الله تعالی : عسی ان تکرهوا شیئا و هو خیر لکم … 》
پروردگار متعال میفرماید : چه بسیار چیزهایی که شما ناخوشایند می دارید ولی خیر شما در آن است …

▪️ مردم شریف و نجیب ساوه

در این چند روز آنقدر ابراز محبت ها و لطف هایی را نسبت به بنده داشته‌اید که حقیقتا نمی دانم محبت و لطف و حمایت های شما را چگونه سپاس گویم.

بنده خود را سربازی کوچک برای رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز و نظام مقدس جمهوری اسلامی و خادمی برای ملت سرافراز ایران و مردم رشید ساوه می دانم که:

◇ اولاً : خدمتگزاری به شما مردم نجیب شریف ولایت مدار و وفادار را مدال افتخار برای خود دانسته و می دانم و هر کجا که باشم شما مردم مهربان را فراموش نخواهم کرد.

◇ ثانیا: وحدت و همبستگی رمز توسعه و پیشرفت است لذا ضمن تقدیر و تشکر از ابراز لطف و حمایت‌های همه مردم عزیز بویژه ائمه محترم جمعه نوبران، غرق آباد و آوه و اصحاب رسانه و موسسات قرآنی و فرهنگیان و دانشگاهیان عزیز و اصناف و رزمندگان که حقیقتاً فوق تصور همگان بود؛ با وجود این اکیدا از همه اقشار و اصناف و گروههای مردمی به ویژه از اصحاب رسانه می خواهم به خاطر حفظ انقلاب و نظام و پیشرفت شهر ضمن دفاع منطقی و با صلابت از منافع مردم ، کمک به مسئولین ارشد شهرستان را مراعات از نظر دور ندارند و از همگان می خواهم که به خاطر بنده به هیچ شخص حقیقی یا حقوقی اهانت و یا اتهامی روا ندارند.

اینجانب با صراحت تمام اعلام می‌کنم حاضر نیستم نه خود و نه دیگران در جانبداری از بنده در برابر برخی از نامهربانی ها و بد اخلاقی ها سخنی بگویند و یا اعلام موضعی کنند که خدای ناکرده باعث خدشه به وحدت مردم و مسوولین و یا موجب تضعیف نظام مقدس جمهوری اسلامی شود.

اساسا بنده منصب امامت جمعه را پذیرفتم تا از امام و رهبرم دفاع کنم نه اینکه تا مادامی که امام جمعه ام از رهبر معظم انقلاب و ارزش های و آرمان های انقلاب اسلامی دفاع کنم !

◇ ثالثاً: ریاست محترم شورای سیاستگذاری ائمه جمعه دانشمندی است فاضل و متخلق که تشخیص ایشان به عنوان نماینده منصوب از سوی مقام معظم رهبری مطاع است.

◇ رابعاً: یقیناً فسادستیزی مردم و رسانه های بیدار و بصیر ، مانع از تداوم پروژه های خانمان برافکنی مانند 《 ایجاد سایت پسماند 》 خواهد شد.

◇ خامسا: هرکس یا هر جریانی که اصل نظام ، قانون اساسی ، اصل مترقی ولایت فقیه و شخص ولی فقیه را قبول داشته باشد و بدان ملتزم باشد ، یک انقلابی است و جبهه انقلاب در افراد و افکار گروهی خاص ، منحصر و مصادره نمی شود.

در پایان ضمن حلالیت طلبی و پوزش خواهی بابت قصورات احتمالی خود اعلام می کنم تا آخرین ساعاتی که در شهرستان ساوه باشم ، در خدمت شما خواهم بود و از هیچ کوششی دریغ نخواهم ورزید . امیدوارم این‌سرباز کوچک را از دعای خیر خود محروم نسازید .

▫️بنده کوچک خدا
سید ابراهیم حسینی
امام جمعه شهرستان ساوه
۲۲ شهریور ماه ۱۴۰۰