اظهارات شفاف حجت الاسلام سبزی در خصوص انتصاب فرماندار جدید ساوه :

اظهارات شفاف حجت الاسلام سبزی در خصوص انتصاب فرماندار جدید ساوه :

اظهارات شفاف حجت الاسلام سبزی در خصوص انتصاب فرماندار جدید ساوه :

گزینه من آقای الیاسی نبود . بنده فرد دیگری را برای فرمانداری ساوه در نظر داشتم اما استاندار نپذیرفت / بنده از آقای الیاسی حمایت می کنم و وزیر کشور نیز حکم ایشان را صادر خواهد کرد

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده ساوه و زرندیه در مجلس شورای اسلامی در نشست خبری اخیر خود با اصحاب رسانه ساوه ، در اظهاراتی صریح و شفاف ، ابعاد انتصاب مهندس الیاسی به عنوان فرماندار ساوه را تشریح کرد .

وی گفت : حقیقت موضوع آنست که نمایندگان مجلس بنا به فرموده مقام معظم رهبری نباید در انتصاب استاندار و فرماندار دخالت کنند و من نیز قایل به دخالت نیستم .

این نماینده مجلس افزود : استاندار مرکزی از باب احترام و مشورت خواهی از نمایندگان نظرات و پیشنهادات بنده را جویا شدند و همزمان خودشان نیز چندین تیم ارزیاب برای تعیین فرماندار تشکیل دادند و با افراد متعددی برای تصدی این پست مصاحبه کردند و حقیقت قضیه آنست که جناب آقای مهندس الیاسی گزینه پیشنهادی بنده برای فرمانداری ساوه نبود و من با فردی دیگری برای تصدی فرمانداری ساوه صحبت کرده بودم که آقای استاندار دو نکته را در مورد گزینه پیشنهادی بنده ذکر کردند و در نهایت پیشنهاد بنده را نپذیرفتند و در عوض آقای مهندس الیاسی را به عنوان فرماندار جدید ساوه معرفی کردند که ما هم نظر استاندار را پذیرفتیم .

حجت الاسلام سبزی ادامه داد : علیرغم مخالفت های گاها بی پایه و اساسی که با انتصاب آقای الیاسی می شد و هم اکنون نیز این مخالفت ها در جریان است ، اما بنده از ایشان حمایت می کنم و به زودی نیز وزیر کشور حکم فرمانداری آقای الیاسی که یک جوان دهه شصتی و از نیروهای بومی اند را امضا و ابلاغ خواهند کرد .

نماینده ساوه و زرندیه اظهار کرد : برخی از مخالفان انتصاب آقای مهندس الیاسی دائما به استانداری مرکزی و وزارت کشور در تردد هستند و حتی در دفتر استاندار نیز بست نشستند و مدعی شدند که آقای الیاسی اصلاح طلب است که من هم به آنها گفته ام که اولا : سند ادعایتان را ارائه دهید و ثانیا : مگر ما به احزاب و جناح ها کار داریم ؛ برای ما فقط سلامت ، ولایت مداری و تعهد و کارکرد افراد مهم است .

▪️” آوای غرق آباد ” ضمن تقدیر از اظهارات شفاف و صادقانه نماینده محترم ساوه و زرندیه ، دفاع ایشان از فرماندار جدید ساوه که از جوانان متخصص ، مومن و پاکدست دهه شصتی است را نیز یک رفتار سیاسی خردمندانه ارزیابی می کند .