نامه سرگشاده مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر به فرماندار ساوه

نامه سرگشاده مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر به فرماندار ساوه

بسم الله خیر الاسماء
محضر فرماندار معزز شهرستان ساوه
جناب آقای مهندس الیاسی

*حجت فاتح 

مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر 

۱۹ فروردین ۱۴۰۱

بعدالحمد و با سلام و تحیات، غرض از تحریر این کلام، کوششی است در وصفِ واقع و بازنمایاندن تصویری که در آینه درک ما هویدا گردیده.

گرچه تصویر در آینه خُرد و چپ است اما نه نیت بر خُرد کردن هیچ بزرگی ست و نه چپ نمایاندن اندک واقعیتی.

در کسوت احدی از بازرسان جهاد کشاورزی، معروض می دارم آنچه که امروزه بر سرمردمان این دیار در حوزه آرد و نان رفته و میرود و تضییع قوت لایموتی که بسان جبر طوق شده تاریخ گردن آویزشان گشته، نه حاصل سستی مدیران و مهتران است و نه نشان غفلت و رخوت بازرسان.

اگر از منظری به بلندای شرافت امر بازرسی بر قضایا بنگریم ردپاهای برخی کسانی هویداست که با خُبره رشدی سریعتر از بامبو در مال اندوزی، جای دندان نیش آنان بر تن مردمان این دیار هنوز چرکین است.

همانانی که کنون با فراخوان عوامل خود به صحنه و تهییج و تحریک آنان سعی دارند هیزم بر آتش تنوری بیفزایند که سالهاست برایشان نان و امکان فراهم کرده تا مبادا سرد شود و بسیار کسان از این امر باخبرند.

براستی چاره چیست؟ آیا میتوان نام بازرس بر خود نهاد و بر بلندای صخره سکوت، جان پناه گرفت؟ و یا در مسیری بسوی “افق هیچ” رهسپار شد و روزانه به دهها نانوایی سرزد؟

برهمین اساس مستدعی است دستور فرمایید، تا دستهای آلوده ای که در صدد گروگان گرفتن نان مردمان می باشند قاطعانه قطع گردد، تا بلکه حل و فرجامی حاصل آید در خوان و خانه خلق الله.

در خاتمه، آنچه معروض گشت و به سمع رسید، نیتی بر آن مترتب نبود جز احساس مسئولیت و برگرفتن توشه و ذخیره ای از برای ” یوم لاینفع مال و لا بنون” که در محضر آفریدگار بی همتا به پاسخ آنچه در این دنیا از ما صادر شده خواهیم پرداخت.