یاداشت مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر: جناب شهردار مردود نشوید!!!

یاداشت مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر: جناب شهردار مردود نشوید!!!

جناب آقای شهردار به عملکرد خود چه نمره ای می دهید ؟

 

 

 

نزدیک به ۸ ماه از عملکرد شهردار جدید ساوه می گذرد وی که با کوله باری از تجربه و رزومه از شهرهای مختلف ایران در پرونده داشت شهردار ساوه شد . اما این شروع ماجراجویی امیر رضا یوسفیان بود در ساوه پروژه های کلان عمرانی که هیچ سطح مطالبات مردم ساوه به عدم جمع آوری زباله نزول پیدا کرده است که این یک زنگ خطر برای مدیریت شهری ساوه می باشد .

 

 

شهردار با تجربه در محافل مختلف از اختصاص ۵۰ دستگاه اتوبوس به ساوه سخن می‌گوید گویا سخن این ۵۰ دستگاه تا پایان مسئولیت یوسفیان شعار رسانه ای وی خواهد بود تکراری ترین شعار ممکن که باید مدام توسط افکار عمومی شنیده شود .

 

 

جناب آقای شهردار مردم گله مند هستند از زیر مجموعه های شما عدم جمع آوری زباله رفته رفته تبدیل به یک معضل می شود از رویای ۵۰ دستگاه اتوبوس بیرون بیایید زباله ها را دریابید .

 

 

در حالی که در رسانه های کشوری شنیده شود که قیر در سطح گسترده توزيع شده در کلان شهرها شهردار ساوه مدعی این است که اختصاص قیر تهاتری برای شهرها صرفا برای ساوه بوده گویا وی رسانه های سراسری را نمی بيند.

 

 

 

حقوق بالای برخی افراد در شهرداری ساوه نیز سوال برانگیز است شهردار ساوه در نشست خبری با خبرنگاران مدعی شد برخی در مجموعه شهرداری حقوق بالاتر از شهردار می گیرندحدود ۱۲ میلیون بیشتر از حقوق شهردار …

جناب آقای شهردار با مردم شفاف سخن بگویید میزان دریافتی حضرتعالی چه میزان می باشد ؟

 

این حق افکار عمومی و مردم ساوه است که بدانند چه میزان از بیت المال دریافتی دارید؟ یا مدیران شهری چه میزان دریافتی دارند؟

 

ایام به کام

 

 

حجت فاتح مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر

 

 

دوشنبه ۲۴ مرداد ماه ۱۴۰۱