نبرد تیم‌های بدون سرمربی در آخرین هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور

نبرد تیم‌های بدون سرمربی در آخرین هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور

 تیم‌های شهرداری همدان و خوشه طلایی ساوه آخرین هفته از لیگ دسته یک فوتبال کشور جام آزادگان در سال جاری را بدون داشتن سرمربیان خود برگزار خواهند کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا هفته بیست و ششم رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته اول باشگاه‌های کشور امروز /پنج شنبه/ و فردا /جمعه/ در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

پرونده هفته بیست و ششم این رقابت‌ها در سال جاری بسته خواهد شد و ۱۶ تیم از ۱۷ تیم حاضر در مسابقات آخرین بازی سال را برای رسیدن به اهداف‌‍ خود سپری خواهند کرد.

شهرداری همدان در بدترین دوره نتیجه گیری خود امروز میزبان خوشه طلایی ساوه در ورزشگاه شهید حاجی بابایی مریانج است و تصاحب سه امتیاز این بازی برای آن‌ها بسیار مهم و ضروری به شمار می‌رود.

۲ تیم در بازی امروز سرمربیان خود را به دلیل محرومیت در اختیار ندارند و وحید بیاتلو سرمربی خوشه طلایی و احمد جمشیدیان سرمربی شهرداری باید از روی سکوی تماشاگران نظاره گر بازی باشند.

شهرداری به دنبال سه امتیاز

شاگردان جمشیدیان در چهار هفته گذشته موفق به پیروزی نشده‌اند و سهم آن‌ها تنها یک امتیاز بوده است تا باعث شود از کورس رقابت با سایر حریفان عقب افتاده و به قعرجدول نیز نزدیک شوند.

آن‌ها حتی هفته قبل برابر چوکا تالش در دقیقه هفت اضافه نیمه دوم موفق به ثمر رساندن گل تساوی شدند تا از یک شکست دیگر رهایی یابند.

شهرداری چی‌ها همچنان تشنه پیروزی در ادامه مسابقات هستند و با بدشانسی‌ها و اشتباهات فردی، هنوز نتوانسته‌اند به شرایط مطلوب خود بازگردند.

نماینده همدان هم اکنون با ۲۵ امتیاز از ۲۳ بازی رتبه یازدهم جدول را به لطف تفاضل گل بهتر نسبت به سایر حریفان دارد و این وضعیت حساس باعث شده تا نتیجه بازی امروز مقابل خوشه طلایی ساوه، جایگاه این تیم را در جدول دستخوش تغییر کند.