فرماندار زرندیه : مسئولان خود را در مقابل خبرنگاران پاسخگو بدانند

فرماندار زرندیه : مسئولان خود را در مقابل خبرنگاران پاسخگو بدانند

فرماندار زرندیه : مسئولان خود را در مقابل خبرنگاران پاسخگو بدانند

فرماندار شهرستان زرندیه گفت: مسئولان خود را موظف به پاسخگویی در قبال مطالبات خبرنگاران بدانند.

به گزارش شبکه خبری ساوه و زرندیه ابوالقاسم مهری در نشستی با خبرنگاران اظهار کرد: جامعه خبرنگاری یک ظرفیت ارزشمند در حوزه اطلاع رسانی و آگاهی بخشی به جامعه است و صداقت و تعهد اصحاب رسانه موجب شده است مورد وثوق و اعتماد مردم قرار گیرند.

وی با بیان اینکه خبرنگاران باید با انتشار اخبار امیدآفرین در کنار انتقاد منصفانه موجب آرامش جامعه شوند، اظهار کرد: جامعه خبرنگاری در عمل به رسالت خویش به نوعی همواره فداکاری و ایثار می کند و باعث رشد و پویایی جامعه می‌شوند.

فرماندار زرندیه در ادامه گفت: کشور با تابلو انقلاب و نظام اسلامی پیش می رود و طبیعی است که معاندان نظام به دنبال ضربه زدن به انقلاب باشند و لذا هجمه های مختلفی را شاهد هستیم که نیاز به مجاهدت‌های خبرنگاران در جنگ نرم و رسانه ای برای خنثی کردن این هجمه ها دارد.

وی با بیان اینکه مسئولان و دستگاه های مختلف شهرستان باید در مقابل خبرنگاران پاسخگوی عملکردشان باشند و خلاف این امر باید با هم اندیشی اصحاب رسانه تابوشکنی شود، تصریح کرد: بیان دستاوردهای انقلاب توسط مسئولان و اطلاع رسانی آن توسط رسانه ها مصداق بارز جهاد تبیین است و موجب ناامیدی دشمنان در القای فضای یاس و ناامیدی در جامعه خواهد شد.

مهری در ادامه همچنین با اشاره به انتخابات پیش روی مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری که پیش ثبت نام آن آغاز شده است، گفت: در تلاش هستیم برای انتخابات از لحاظ امکانات و تجهیزات و خدمات نقصانی وجود نداشته باشد و اهل قلم و رسانه باید کمک کنند تا مردم با بینش صحیح و پر شور و هیجان برای آینده خود اتفاق خوبی را رقم زنند.

وی با بیان اینکه تلاش رسانه ها باید دعوت مردم به حضور حداکثری در پای صندوق های رای باشد، تصریح کرد: به هر میزان که حضور مردم در انتخابات پررنگ باشد منجر به تقویت اقتدار نظام خواهد شد و قطعا دشمن بر روی میزان حضور مردم در حماسه های سیاسی نظیر انتخابات برنامه دارد.

فرماندار زرندیه تصریح کرد: دشمن بینش فکری، اجتماعی و فرهنگی جامعه را هدف قرار داده است و خبرنگاران متعهد و انقلابی باید معادلات دشمن را در هدف قرار دادن بینش مردم برهم زنند.

امام جمعه شهرستان زرندیه نیز با بیان اینکه عملکردی که برای غیر رضای پروردگار باشد، ماندگار نخواهد بود،گفت: خبرنگاران واقعیت های جامعه را به سمع و نظر مردم برسانند.
حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی افزود: اگر مسئولان در کارشان اشکالی نباشد نباید از روبرویی با خبرنگاران ابایی داشته باشند.

وی از خبرنگاران به عنوان پل ارتباطی بین مردم و مسئولان یاد کرد و افزود: جامعه رسانه ای باید در عین انعکاس رویدادها و وقایع مطالبات مردم و مشکلات را با نقد سازنده و عالمانه مطرح کنند و در گفتگو با صاحب نظران و کارشناسان راهکارهای برطرف شدن آن را بیان کنند.

رییس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان زرندیه از خبرنگاران این شهرستان به عنوان بازوان کمکی دولت در انعکاس فعالیت ها و عملکرد دستگاه‌های اجرایی یاد کرد و خواستار همکاری مدیران ادارات و روابط عمومی ها با رسانه ها جهت تولید اخبار امیدآفرین شد.
احمد جوانمرد با اشاره به فعالیت خبرنگاران خبرگزاری های رسمی، مطبوعات محلی و نمایندگی جراید کثیرالانتشار در زرندیه اظهار کرد: این شهرستان از ظرفیت و مزیت های فراوانی در حوزه های گوناگون برخوردار است و توسعه متوازن آن در گرو معرفی توانمندی ها و ظرفیت های منطقه توسط خبرنگاران است.

در ادامه این مراسم از برخی خبرنگاران و اصحاب رسانه فعال در شهرستان زرندیه تجلیل به عمل آمد.