تبریک فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درخصوص فرا رسیدن ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

تبریک فرمانده انتظامی شهرستان ساوه درخصوص فرا رسیدن ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع)

فرمانده انتظامی شهرستان ساوه در پیامی فرا رسیدن ولادت با سعادت سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) و روز پاسدار را تبریک گفت.
🔹 در متن این پیام آمده است:
بسم الله الرحمن الرحیم
سوم شعبان سالروز ولادت حضرت اباعبدالله الحسین(ع) که یادآور رشادت‌ها و جانفشانی‌های آن حضرت و یاران باوفایش در دشت کربلاست روز پاسدار نامگذاری شده؛مجالی است برای پاسداری نام پاسدار، این دلیر مردان روزگار و اسوه‌های ایثار.
روز پاسدار، روز تحقق پاسداری از اسلام حقیقت و مکتب الهی و تبلور دفاع از اهداف و ارزش‌های متعالی اسلامی است که به عنوان الگوی کارآمد و مردمی با کارنامه‌ای درخشان و پر افتخار در عرصه‌های مختلف تاریخ انقلاب اسلامی و نقش محوری آن در دفاع از ارزش‌ها و عینیت بخشیدن به عزت و اقتدار حسینی نمود پیدا می‌کند.
این روز را به تمامی پاسداران عزیز و سرداران رشید سپاه اسلام که با الهام از مکتب رسول الله (ص) درس عزت آموختند و با محافظت از نهضت عاشورا درک درست و دقیق از مقتضیات فراروی میهن اسلامی همواره در صحنه ماموریت‌های خود حضوری موفق و فداکارانه داشته و دارند تبریک و تهنیت عرض نموده ان شاالله که در ظل توجهات حضرت بقیه الله الاعظم(عج) و نائب بر حقش حضرت آیت الله العظمی امام خامنه‌ای(مدظله العالی) موفق و موید باشید.

🔹فرمانده انتظامی شهرستان ساوه
سرهنگ مجتبی جمالی