بخش نوبران و نمایش عملگرایی استاندار

بخش نوبران و نمایش عملگرایی استاندار

بخش نوبران و نمایش عملگرایی استاندار

فردا ۲۳ مرداد ماه ۱۳۹۸ ، بخش نوبران میزبان جناب آقای آقازاده استاندار محترم مرکزی و اعضای ستاد راهبری اقتصاد مقاومتی استان خواهد بود .

تصمیم استاندار برای حضور در بخش نوبران در رأس جمعی از مدیران کل استانی ، گرچه دیرهنگام است اما مغتنم تلقی می شود و انتظار می رود حضور ایشان برکات زیادی را برای این بخش به همراه داشته باشد و حداقل ۳ خواسته مهم و اساسی اهالی بخش نوبران را برآورده سازد که اجمالا به آن اشاره می شود :

۱_ اعلام خبر رسمی ایجاد بخشداری شهید چمران (ره) به مرکزیت شهر غرق آباد.

ایجاد بخشداری شهید چمران بر خلاف هم کوتاهی ها و سهل انگاری ها ، مستند به دستور معاون سیاسی وزیر کشور دولت سابق به هیأت دولت ارائه شده است ، لکن در سال های اخیر مرتبا در اعلام ایجاد بخشداری چمران وقفه ایجاد می شود !

از استاندار مرکزی انتظار می رود تا به این کوتاهی ها و کِش دادن های غیرموجه پایان دهند و ایجاد قطعی بخشداری شهید چمران را که خواسته مهم مردم شریف غرق آباد است را فردا اعلام کنند .

۲_ تعریض جاده قدیم ساوه به همدان که عملیات اجرایی آن از سالیان قبل آغاز شده بود ، متاسفانه در سال های اخیر متوقف شده و حتی مصالح تعریض این جاده ( جاده مرگ ) به یکباره جمع آوری شد !

از استاندار محترم مرکزی انتظار می رود تا در راستای تحقق وعده های قبلی شان ، آغاز تمام عیار عملیات تعریض جاده قدیم ساوه به همدان را اعلام کنند تا وقفه های ایجاد شده در روند اجرای این پروژه حیاتی جبران شود.

۳_ برخلاف مصوبات و تصمیمات اتخاذ شده در یک دهه گذشته که منتج به ایجاد شهرک صنعتی غرق آباد شد ، تاکنون هیچ اقدام ملموسی برای رونق این شهرک صنعتی صورت نگرفته و حتی شهرک صنعتی نوبران نیز از رونق افتاده است !

با توجه به وعده های امیدبخش استاندار مرکزی برای رونق صنعت در بخش نوبران ، انتظار می رود که مصوبات جلسه راهبری اقتصاد مقاومتی استان در بخش نوبران موجب رونق صنعت در این بخش مهم شود .

مضافا اتخاذ تصمیمات عملی و امیدبخش در خصوص تقویت زیرساخت های مخابراتی نوبران ، تعیین تکلیف پروژه های نیمه تمام این بخش ، تقویت مراکز بهداشت و درمان شهری و روستایی و همچنین بهسازی جاده بیات از جمله وعده هایی است که با اقدامات انقلابی استاندار مرکزی محقق خواهد شد .

بی تردید برخلاف برخی زمزمه های ناامید کننده و نق زنی های بی جهت ، حضور استاندار مرکزی در بخش نوبران نمایشی از خوش قولی ، توانمندی و عملگرایی نماینده عالی دولت خواهد بود .