چرا استاندار علی رغم مساعد بودن حالش در بیمارستان مدرس نماند…!؟

چرا استاندار علی رغم مساعد بودن حالش در بیمارستان مدرس نماند…!؟

چرا استاندار علی رغم مساعد بودن حالش در بیمارستان مدرس نماند…!؟

یادداشت محمد مسعود امانی
✅مدیر مسئول و صاحب امتیاز ماهنامه ارتباطات مرکزی

🔹شاید عدم اعزام مقام عالی رتبه استان به بیمارستان امام رضا (ع) زرندیه که در فاصله نزدیکتری واقع شده بود، نشان از اسفبار بودن شاخص های درمانی این بیمارستان در حد درمانگاه! دارد که امیدوارم بعدها مورد توجه استاندار قرار گیرد؛ اما ساعت ۲۰ همان شب استاندار به بیمارستانی در اراک منتقل می شود…!

🔹 ای کاش این مدیر ارشد انقلابی استان علی رغم اعلام مسئولان مربوطه که حال مساعدی دارد و حتی نیاز به جراحی ندارد، شبی را در بیمارستان مدرس ساوه می گذراند تا فرصتی باشد در راستای این سرکشی های نوروزی، از امکانات و خدمات ارزنده این بیمارستان بهره می برد، شاید انگیزه بیشتری جهت رفع مشکلات پیش روی احداث بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه پیدا می کرد.

🔹 قطعا اگر شبی را در بیمارستان مدرس {اگرچه سخت} می گذراند، از نزدیک به چهره مغموم و گریان همراهان بیماران و مصدومان سوانح که از امکانات، خدمات، زیرساختها، کمبود پزشک متخصص و… رنج می برند، می نگریست و خود شاهد ضعف و نقصان هتلینگ این بیمارستان می بود و درددل کادر درمان و پرستاران را نیز می شنید؛ شاید همانجا بر روی تخت بیمارستان یا در اولین فرصت کاری از طریق ریاست جمهوری، وزارت بهداشت، کانال های مختلف بودجه ای و حتی اعتبارات کشوری و استانی، مناطق محروم و… به منظور تامین بودجه و تسریع ساخت بیمارستان ۲۵۰ تخت خوابی ساوه برای مردم همیشه محروم این شهرستان اقدام می کرد.

📌 اگرچه می دانیم و شواهد و قراین هم شهادت می دهد که ارائه خدمات و امکانات به بیماران عادی و مسئولان عالی رتبه متفاوت است…