دستگیری عامل تیراندازی در زرندیه در کمتر از ۳ ساعت     

دستگیری عامل تیراندازی در زرندیه در کمتر از ۳ ساعت    

دستگیری عامل تیراندازی در #زرندیه در کمتر از ۳ ساعت

 

سرهنگ “جعفر اسکینی” جانشین انتظامی شهرستان زرندیه از شناسایی و دستگیری عامل تیراندازی در یکی از روستاهای این شهرستان خبر داد.

 

سرهنگ “جعفر اسکینی “جانشین انتظامی شهرستان زرندیه در تشریح این خبر گفت: در پی اعلام مرکزفوریتهای پلیسی ۱۱۰ مبنی بر تیراندازی منجر به جرح در معدنی در یکی از روستاهای بخش خرقان رسیدگی به موضوع در دستور کار پلیس قرار گرفت و تیمی از مأموران پاسگاه خرقان به محل اعزام شدند.

 

سرهنگ جعفر اسکینی ادامه داد: در بررسی های اولیه مشخص شد فردی که از کارگران معدن بوده به علت اختلافات قبلی با حضور در معدن با شلیک چند گلوله ساچمه ای از اسلحه شکاری، ۴ نفر از افراد حاضر در معدن را مجروح و به سرعت از محل متواری شده است.

 

وی افزود: با توجه به حساسیت موضوع، ماموران پلیس، اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به منظور دستگیری متهم را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند و پس از هماهنگی با مقام قضایی، طی یک عملیات غافلگیرانه متهم را درکمتر از ۳ ساعت دستگیر و سلاح مربوطه راکشف کردند.

 

جانشین انتظامی شهرستان زرندیه با بیان اینکه متهم همراه پرونده به دستگاه قضائی معرفی شد، تاکید کرد: پلیس قاطعانه و با تمام توان با مخلان نظم و امنیت عمومی برخورد خواهد کرد و هرگز اجازه نخواهد داد هنجار شکنان امنیت و آرامش شهروندان را به مخاطره بیاندازند.