میزبانی خادمان ساوجی از زائران رضوی در قلب ایران 

میزبانی خادمان ساوجی از زائران رضوی در قلب ایران 

میزبانی خادمان ساوجی از زائران رضوی در قلب ایران

 

🔹همزمان با سالروز رحلت پیامبر اکرم(ص) و شهادت امام حسن مجتبی(ع) و امام رضا (ع) جمعی از خادمین موکب جاماندگان کربلا در کسوت خادمین چایخانه حرم رضوی میزبان زائران حضرت رضا (ع) حرم مطهر هستند.

 

🔷 به گزارش ارتباطات و رسانه خادمیاران رضوی شهرستان ساوه در ادامه سلسله برنامه های موکب جاماندگان کربلا در کسوت خادمی حرم مطهر حضرت رضا علیه السلام در چایخانه های حرم مطهر، خادمین این موکب همزمان با روزهای پایانی ماه صفر با حضور در چایخانه باغ رضوان از زائران و مجاوران ولی نعمت ایرانیان با چای، شربت، کیک، دمنوش، قهوه، خرما و …. پذیرایی می کنند.

 

🔷 گفتنی است جمعی از خانواده معظم شهدا و ایثارگران، مدیران صنایع، اصناف، پزشکان و هیئات مذهبی و …. در این آیین معنوی چهار روزه خادمین موکب جاماندگان کربلا شهرستان ساوه را همراهی کردند.

 

🔷 کاروان خادمین موکب جاماندگان کربلا شامگاه سه شنبه ۲۱ شهریورماه ساوه را به مقصد مشهد مقدس ترک کرده و تا ۲۵ تیرماه در جوار مضجع نورانی مولای عشق و مهربانی به زائرین خدمت رسانی خواهند کرد.

 

🔹 خادمین موکب جاماندگان کربلا در ایام اربعین حسینی به مدت دو هفته پذیرای زائران سید و سالار شهیدان در اتوبان ساوه به همدان موسوم به راه کربلا و در مجتمع خدماتی آسمان بودند.

 

🔹خادمین موکب جاماندگان کربلا همچنین همزمان با سالروز شهادت امام رضا علیه السلام مسیر چایخانه باغ رضوان تا مضجع نورانی آن حضرت را با عزاداری طی کرده و شهادت آن حضرت را به منجی عالم بشریت و مادرش حضرت زهرا (س) تسلیت گفتند.