نواخته شدن زنگ انقلاب در زادگاه امام خمینی (ره)

نواخته شدن زنگ انقلاب در زادگاه امام خمینی (ره)

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر

🔻استاندار: پیام چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی پیشرفت و حرکت است

🔹در سالروز ورود تاریخی امام خمینی(ره) به میهن و آغاز دهه مبارک فجر، با حضور نماینده ولی فقیه در استان مرکزی، استاندار و جمعی از مسئولین و مردم، زنگ انقلاب در بیت تاریخی امام در شهر خمین نواخته شد.

🔸دکتر فرزاد مخلص‌الائمه، استاندار مرکزی روز پنج‌شنبه در آیین بیان کرد: در دهه پنجم انقلاب اسلامی و در میانه اولین دهه از چهلواره دوم انقلاب شکوهمند اسلامی ایران قرار داریم، انقلابی که یک تاریخ بسیار پُرفراز و نشیب اما با برآیند پیشرفت و حرکت بوده و پیام چهل و پنجمین بهار انقلاب نیز پیشرفت و حرکت است.

🔸وی ادامه داد: هیچ انقلابی در تاریخ انقلاب‌های معاصر جهان و قرن‌های اخیر این قدرت را نداشته که جهت‌گیری و مسیر حرکت خود را در مدت طولانی حفظ کند اما انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا، ایثارگری‌ها و رهبری ویژه حضرت امام و مقام معظم رهبری توانسته در این مقطع در شرایطی به مراتب مقتدرتر و پایدارتر نسبت به دهه‌های آغازین خود باشد و معادلات متعددی را در سطح بین المللی تغییر دهد.

🔸مقام عالی دولت در استان مرکزی تأکید کرد: نظام اسلامی امروز در بسیاری از مولفه‌های قدرت و پیشرفت حرفی برای گفتن دارد و با وجود اینکه در دوره تنها رژیم کودتایی تاریخ ایران یعنی دوران پهلوی در هیچ فضیلتی برتری نداشتیم اما اینک در بسیاری از این مولفه‌ها به جهت رشد، حرکت و شتاب در رتبه‌های اول قرار داریم.