تشکل‌های مردم‌نهاد در اشاعه‌ی سبک زندگی ایرانی-اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند

تشکل‌های مردم‌نهاد در اشاعه‌ی سبک زندگی ایرانی-اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند

🔻 معاون وزیر کشور:

⭕️ تشکل‌های مردم‌نهاد در اشاعه‌ی سبک زندگی ایرانی-اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند

 

🔹نشست صمیمی جمعی از تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی استان مرکزی با رئیس سازمان امور اجتماعی کشور، عصر سه‌شنبه با حضور استاندار مرکزی در سالن غدیر استانداری برگزار شد.

 

🔸دکتر محمد عباسی، معاون وزیر و رئیس سازمان امور اجتماعی کشور در این نشست اظهار کرد: تشکل‌های مردم‌نهاد جزو گروه‌های خاص در جامعه هستند که در راستای خدمت به اقشار مختلف تلاش دارند و از جایگاه خاصی برخوردارند.

 

🔸وی بیان کرد: تشکل‌های مختلفی از جمله اقتصادی و سیاسی در جامعه وجود دارد که هر کدام به دنبال منفعتی هستند اما تشکل‌های مردم‌نهاد، غیرانتفاعی و غیرسیاسی هستند که دنبال هیچ سود و منفعتی نیستند و در راستای حل مشکلات جامعه گام برمی‌دارند.

 

🔸عباسی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران یکی از پنج کشور قدرتمند دنیا است و دشمنان از رویارویی نظامی ترس فراوان دارند و در بحث اقتصادی نیزشکست خورده‌اند اما امروز هرآنچه در توان دارند در جنگ ترکیبی به کار گرفته‌اند.

 

🔸وی گفت: تشکل‌های مردم نهاد و گروه‌های جهادی در مقابله با توطئه‌های دشمنان در این مسیرها و کاهش آسیب‌های اجتماعی از جمله اعتیاد و طلاق نقش موثری دارند و باید تلاش مضاعفی از سوی آنها صورت گیرد.

 

🔸این مقام مسئول تأکید کرد: گروه‌های مردمی، تشکل‌های مردم‌نهاد و گروه‌های جهادی در راستای اشاعه سبک زندگی ایرانی-اسلامی رسالت سنگینی برعهده دارند و باید تلاش مضاعفی به کار گیرند.

#استان_مرکزی

#مرد‌م‌نهاد

#اجتماعی

 

سه‌شنبه ۱۵ اسفندماه