راه‌هاي شهري و بين‌شهري ساوه در امنيت كامل هستند

راه‌هاي شهري و بين‌شهري ساوه در امنيت كامل هستند

به گزارش خبرگزاری ساوه خبر – فرماندار ساوه امنیت این شهرستان را مطلوب اعلام کرد و گفت: راههای شهری و بین شهری این منطقه نیز در امنیت کامل هستند.
«علی میرزایی» روز دوشنبه در نشست ستاد تنظیم بازار شهرستان ساوه اظهار داشت: عده ای به دنبال برهم زدن نظم و امنیت بودند  که موفق نشدند و اکنون بدنبال ایجاد اخلال در نظام اقتصادی هستند، بنابرین نباید اجازه دهیم ابتکار عمل به دست افراد سودجو و بدخواه بیفتد.

وی با بیان اینکه شهرستان ساوه یکی از بارزترین مناطق  استان و کشور در حوزه امنیت پایدار است، اظهار داشت: باید همه ارگان‌ها با یکدیگر هماهنگ باشند و نظارت‌ها تشدید شود تا افزایش قیمت بنزین به سایر محصولات تعمیم پیدا نکند و  باید کسبه منصف و قانومند نیز تشویق شوند.

وی افزود: ایران یکی از پرمصرف ترین کشورها در مصرف انرژی است و به نفع استقلال کشور است که در تولید بنزین خودکفا شویم و از واردات بنزین بی نیاز باشیم.

فرماندار ساوه خاطرنشان کرد: مردم باید از مزیت‌های این طرح و حمایت‌هایی که دولت به دنبال اجرای این طرح  از اقشار مختلف انجام می‌دهد، آگاه شوند.

وی ادامه داد: اجرای صحیح این طرح در کشور موجب کاهش تصادفات جاده ای، کاهش قاچاق کالا، کاهش آلودگی های زیست محیطی می‌شود.

معاون استاندار مرکزی گفت: طرح افزایش قیمت بنزین چرخه‌ای است که درآمد حاصل از آن به زندگی مردم بازگردانده می شود و باید به درستی تبیین شود.

وی اظهار داشت: بخشی از درآمد حاصل از فروش بنزین به تاکسی‌ها و ناوگان حمل و نقل عمومی تزریق می شود.

میرزایی یادآور شد: یکی از مهمترین راههای پیشرفت و توسعه کشور همه‌گیر شدن استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی است.

فرماندار ساوه از همکاری مردم، اصناف، سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نیروی انتظامی و دستگاه امنیتی و طبقات مختلف اجتماعی در برقراری نظم و آرامش در سطح شهرستان قدردانی کرد.