جنگ رواني دشمن طبل توخالي است

جنگ رواني دشمن طبل توخالي است

به گزارش خبرگزاری ساوه خبر – فرماندار ساوه با اشاره به اینکه دشمن تلاش می کند تا بر طبل کاهش مشارکت حداکثری مردم در انتخابات سالجاری بکوبد، گفت: جنگ روانی دشمن برای تضعیف روحیه مردم و کاهش حداکثری حضور در پای صندوق های اخذ رای، طبل توخالی است.
علی میرزایی در نشست هم اندیشی مجریان گشت‌های رضویون سپاه ناحیه ساوه با اعضای شورای تأمین و مسئولان شهرستان ضمن گرامیداشت هفته بسیج، از تفکر بسیجی به عنوان یک فرهنگ تعبیر کرد و افزود: به لحاظ اینکه تفکر بسیجی و فرهنگ بسیج در راس این شجره طیبه قرار دارد باید این مجموعه عظیم نیرومی مردمی فراتر از یک سازمان دیده شود.

وی افزود: بسیجی به واسطه روحیه جهادی فراتر از زمان و مکان قرار دارد چرا که فرهنگ بسیجی فرهنگ تقویت روحیه جهادی و خدمت عاشقانه به مردم است.

معاون استاندار مرکزی با تاکید بر اینکه بسیجی ماندن رمز اقتدار و پیشرفت کشور است، گفت: بسیجی ماندن یعنی اطاعت محض از ولی فقیه و این شاخصه بارز و مولفه اصلی یکی بسیجی است.

وی به حلقه‌های ۲۴ گانه بسیج شامل بسیج کارگری، اصناف، پزشکان، رسانه، مهندسین، دانشجویی، دانش آموزی و … در شهرستان ساوه اشاره کرد و گفت: روحیه بسیجی حاکم در این شهرستان بر هم زننده هرگونه فتنه و آشوب احتمالی و عامل بازدارنده‌ای برای خنثی سازی توطئه های معاندین نظام اسلامی است.

فرماندار ساوه در ادامه به احصای آسیب‌های موجود در شهرستان تأکید کرد و گفت: باید دید از چه ناحیه‌ای به فضای جامعه آسیب می‌رسد و با رصد دقیق هنجارشکنی و ساختارشکنی جامعه به دنبال ارائه راهکار برای پیشگیری باشیم.

وی با تاکید بر پرهیز از برخورد سلبی و فیزیکی گفت: تفکر سیستمی و ساختارمند زمینه ساز برخورد و رفتار متناسب با انتظار جامعه خواهد شد. اخلاق و شرع اجازه تخریب و تفرقه نمی‌دهد باید وحدت مند حرکت کرد تا توطئه دشمنان نقش بر آب شود.

میرزایی تصریح کرد: در سایه اتحاد و همدلی است که می‌توان آسیب‌ها و نقاط ضعف را احصا و برطرف کرد و پرهیز از ترویج و تقویت روحیه یاس و ناامیدی به جامعه و تزریق امید به فضای کشور زمینه ساز ناامیدی دشمن است. دل مردم را خالی نکنیم تا بتوان با امیدواری و حرکت به جلو بر مشکلات فائق آمد.

وی گفت: بسیج به ما نشان داده که در سخت‌ترین شرایط بهترین پیروزی‌ها رقم می‌خورد و نمونه آن هشت سال دفاع مقدس است که با وجود اینکه در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستاده بودیم با توکل به خدا، ولایتمداری و تفکر بسیجی جنگ هشت ساله با پیروزی ایران اسلامی به پایان رسید.

وی تصریح کرد: بسیج مظهر وحدت کلمه است و معنای واقعی حضور در صحنه و ارتقای امنیت در سایه تفکر بسیجی صورت می‌گیرد و تا مادامی که این تفکر در کشور طنین انداز باشد چشم طمع دشمنان کور خواهد ماند.