۱۰خانه مددجويان و آسيب ديده از سيلاب در ساوه بازسازي شد

۱۰خانه مددجويان و آسيب ديده از سيلاب در ساوه بازسازي شد

 

به گزارش پایگاه خبری  ساوه خبر – فرمانده سپاه ناحیه ساوه گفت: ۱۰ خانه مسکونی مددجویان نهادهای حمایتی و آسیب دیده از سیلاب در پنج روستای بخش‌های نوبران و مرکزی این شهرستان به کوشش گروه‌های جهادی و بسیجی بازسازی شده است و به‌زودی به مالکان تحویل می‌شود.
ساوه _ ایرنا _ سرهنگ پاسدار «حجت الله دستجانی» عصر پنجشنبه در آیین بهره‌برداری از یک خانه بازسازی شده از سیلاب بهاره روستای «باغچه غاز» از توابع بخش نوبران، افزود: ساخت این منازل در قالب طرح جهاد همبستگی ملی سپاه با هدف حمایت از آسیب دیدگان سیل انجام شده است.

وی اظهار داشت: در مجموع برای بازسازی این واحدهای مسکونی، هشت هزار و ۵۰۰ میلیون ریال هزینه شده است.

فرمانده سپاه ناحیه خمین گفت: چهار باب از این منازل بازسازی شده در روستای باغچه غاز و سایر واحدها در قالب طرح حمایتی برای اقشار زیر پوشش کمیته امداد ساخته شده است.

سرهنگ دستجانی افزود: سه ،خانه در روستای شاهسون کندی، انجیلاوند و طرازناهید و سه خانه در روستای رضا آباد ساوه برای خانواده‌های نیازمند در دست ساخت است که تا قبل از فرارسیدن زمستان تحویل مالکان خواهد شد.

وی گفت: گروه‌های بسیجی و جهادی همراه با پاسداران شهرستان ساوه در قالب ۲ هزار نفر روز در ساخت این منازل مشارکت دارند.

فرمانده سپاه ناحیه ساوه اظهار داشت: طرح همبستگی ملی در عمق فرهنگ و باورهای ایرانیان جای دارد و در سال‌هایی که از حیات انقلاب اسلامی سپری شده، بارها  وحدت، تعاون و همدلی ملت ایران در قالب این طرح به تصویر کشیده شده است ضمن اینکه مساجد نیز نقش کلیدی موثری در این زمینه داشته‌اند.