وصول دستور شروع انتخابات در حوزه انتخابيه ساوه و زرنديه

وصول دستور شروع انتخابات در حوزه انتخابيه ساوه و زرنديه

به گزارش خبرگزاری ساوه خبر – صبح امروز “علی میرزایی” معاون استاندار و فرماندار شهرستان ساوه از شروع ثبت نام داوطلبان یازدهمین دوره­ مجلس شورای اسلامی خبر داد و افزود: این شهرستان از آمادگی کامل برای برگزاری یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی برخوردار و تدابیر ویژه ای نیز اندیشیده شده است.
فرماندار ساوه در ادامه تصریح کرد : طبق اعلام ستاد انتخابات کشور , فرآیند ثبت نام از داوطلبان انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذرماه آغاز و در روز شنبه ۱۶ آذرماه به پایان خواهد رسید لذا این افراد در مدت مذکور فرصت دارند با مراجعه به مرکز حوزه انتخابیه یا وزارت کشور نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

وی خواستار مشارکت بالای شهروندان در این انتخابات شد و افزود: هوطنان فهیم و آگاه ما در این انتخابات با حضور و مشارکت حداکثری حماسه بزرگ سیاسی دیگری را در گام دوم انقلاب رقم خواهند زد  و تمام تلاش دست اندرکاران انتخابات، برگزاری انتخابات در چارچوب قانون , سالم و با رعایت کامل حقوق انتخاب شوندگان و انتخاب کنندگان است.

گفنتی ست بر اساس اطلاعیه شماره ۲ ستاد انتخابات کشور ثبت نام از داوطلبان نمایندگی یازدهمین دوره­ مجلس شورای اسلامی از روز یکشنبه ۱۰ آذر ماه تا روز شنبه ۱۶ آذر جمعا به مدت ۷ روز به عمل خواهد آمد.

همچنین یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی، دوم اسفندماه برگزار می‌شود.