اقدامات لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم درساوه مهيا است

اقدامات لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم درساوه مهيا است

به گزارش پایگاه خبری ساوه خبر – فرماندار ساوه با اشاره به این که انتخابات تبلوری از یک صحنه سیاسی پر شور است، گفت: اقدامات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم درساوه مهیا است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اراک، علی میرزایی عصر امروز در جمع خبرنگاران ساوه با بیان اینکه ستاد انتخابات ساوه با ثبت نام کاندیداها از فردا کار خود را آغاز خواهد کرد، اظهار کرد: هم اکنون در بهترین وضعیت برای برگزاری انتخابات در شهرستان قرار داریم.

وی تصریح کرد: تهمیدات لازم برای ستاد اندیشیده شده است و هیچ مشکلی در این خصوص وجود ندارد.
فرماندار ساوه با اشاره به این که انتخابات تبلوری از یک صحنه سیاسی پر شور است، بیان کرد: اقدامات لازم برای برگزاری انتخابات مهیا است.
میرزایی با اشاره به این که رسانه قدرت بی بدیلی محسوب می شود، گفت: خبرنگاران در تهییج افکار عمومی نقش بسزایی دارند، خبرنگاران نقش بسزایی در توسعه و پیشرفت این شهرستان در جنبه های مختلف داشته و دارند.
وی با اشاره به این که اگر مدیری از تجهیزات و امکانات دولتی برای حمایت از کاندیداها استفاده کند، با او به شدت برخورد خواهد شد، ادامه داد: در برگزاری انتخابات سالم و تنویر افکار عمومی و اخلاق مداری، خبرنگاران می توانند  همپای ستاد باشند.
وی در خصوص اعتبارات ساوه بیان کرد: امسال با توجه به ترسیم سند توسعه این شهرستان افزایش اعتبارات در مقایسه با پارسال ۲۸ درصد افزایش داشت.
فرماندار ساوه گفت: ساماندهی شهرک های صنعتی غرق آباد، نوبران و احمد آباد، تامین برق و زیر ساخت ها در آنها از دیگر اقدامات انجام شده این شهرستان در سال جاری بوده است.
میرزایی با اشاره به این که در ۷ ماهه امسال ۱۲۶۱ نفر تعدیل نیرو شدند، افزود: این میزان در مدت مشابه سال قبل ۱۷۹۳ نفر بوده است.
وی در بخشی دیگر از سخنانش اظهار کرد: مبلمان شهری ساوه خوب نیست و تلاش شده تا در کنار پروژه در حال اجرای (کنار گذر )،  نوار سبز  ایجاد شود تا شاهد افزایش فضای سبز باشیم.
فرماندار ساوه در خصوص حیاتی بودن آب در ساوه گفت: هم اکنون در پشت سد الغدیر ۲۴۰ میلیون متر مکعب آب داریم و برای کشت خوب پاییزه و بهاره موثر است و همپای آن انتقال آب از سد کوچری برای تامین آب شرب در حال اجرا است.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ساوه نیز گفت: ستاد انتخابات در این شهرستان شکل گرفته است.
محمد حسن قاسمیان افزود: ۸ کاربر از فردا به مدت هفت روز از  ساعت ۸ صبح تا ۱۸ عصرآماده ثبت نام کاندیدها برای انتخابات نماینده مجلس شورای اسلامی است.
وی با اشاره به این که کمیته ۶ گانه تشکیل شده است، اظهار کرد: شرایط برای برگزاری انتخابات در حوزه سیاسی و امنیتی فراهم است.
وی با اشاره به این که ساوه شهری صنعتی با برخورداری از  واحدهای تولیدی و صنعتی است، بیان کرد: ساوه در حوزه کارگری یک شهر صنعتی است و علی رغم حقوق معوقه کارگران در برخی واحدهای تولیدی و صنعتی،  هیچ تجعمی در سال جاری نداشتیم.
قاسمیان ادامه داد: اصحاب رسانه می توانند در افزایش شور انتخابات موثر باشد.
معاون امور هماهنگی و برنامه ریزی فرمانداری ساوه نیز گفت: هیات بازرسی انتخابات در این شهرستان تشکیل شده است.
الیاسی با اشاره به این که در حوزه عمرانی در خصوص واگذاری زمین در این شهرستان حساسیت وجود دارد، افزود: واگذاری زمین در چند ماه اخیر در حوزه  عمرانی را بررسی کردیم تا اراضی به دور از غفلت واگذار نشود.
وی ادامه داد: بالغ بر ۷۰ درصد تسهیلات اشتغالزایی در این شهرستان برای اشتغالزلیی روستایی جذب کرده است.
وی بیان کرد: کمیته انطباق در شهرها و روستاها در سطوح مختلف، بصورت تخصصی و … فعال و طبق قانون در حال فعالیت است.