نامه سرگشاده به فرماندار ویژه ساوه 

نامه سرگشاده به فرماندار ویژه ساوه 

نامه سرگشاده به فرماندار ویژه ساوه 

 *حجت فاتح 
مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر 
۵ اسفند ۱۴۰۰

جناب آقای دکتر علی میرزایی

 
فرماندار ویژه شهرستان ساوه 
 
با سلام و عرض ادب و احترام
 
با اینکه جنابعالی را فردی مخلص ، با تقوی و زیرک  می‌دانم و از دغدغه های شما در باب صیانت از آبروی کاندیدای حوزه ساوه و زرندیه بسیار آگاهم اما نمی‌توانم چشم بر روی حقایقی ببندم که آکنده از تلخی است.
 
وقتی رسانه های غربی و معاند را چک میکنی متوجه یک هدف مشترک بین آنان میشوی : تماما در جبهه مشترک انتخابات ۹۸ را نشانه گرفته اند تا میزان مشارکت مردم کاهش پیدا کند .
 
این میزان موفقیت این شبکه ها را میتوان در بین مردم و شبکه های اجتماعی مشاهده کرد در مقطع کنونی باید سعی در ایجاد فضایی کنیم که رسانه های بیگانه ناامید شوند با اینکه دغدغه های حضرتعالی را درک میکنم اما بسیاری از کاندیدا از ماها قبل اقدم به معرفی خود کرده اند حال ممنوعیت ورود خبرنگاران هنگام ثبت نام کاندیدا را قابل تامل و میشود گفت یک پنهان کاری دانست.
 
سه روز از آغاز ثبت نام نامزدهای انتخاباتی میگذرد و سانسور رسانه ای حضرتعالی در حوزه ساوه و زرندیه کم لطفی به اصحاب رسانه قابل پذیرش نبوده شایسته نیست مردم را نامحرم تلقی کنیم.
 
به عنوان عضو کوچکی از خانواده رسانه ای ساوه برحسب وظیفه در طی این چند روز به پوشش اخبار انتخاباتی حوزه ساوه پرداخته ام اما با واکنش های متفاوتی از مردم مواجه شدم که در نوع خود قابل تامل می باشد که باید علت ها را ریشه یابی کرد تا شاهد مشارکت مردم باشیم .
 
هشتگ #نه_به_رای  و تحریم انتخابات که از سوی رسانه های غربی و ضد انقلاب در اتاق فکر آنان طراحی شده است جوانان ما را نشانه گرفته است تا میزان مشارکت در انتخابات را کمتر کنند .
 
باید با هم اندیشی نخبگان  و روشنفکران مواضعی اتخاذ شود تا تیر بیگانگان و بدخواهان نظام مقدس به سنگ بخورد .
 
با توجه به شناخت نسبی به حضرتعالی انتظار می رود که با بررسی فضای کنونی کشور تدابیری  اندیشید که شاهد شور انتخاباتی در حوزه ساوه  و زرندیه  در چارچوب قوانین نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران باشیم اما متاسفانه شاهد محدودیت رسانه ای از شما هستیم .
 
در پایان 
 
آینده برای ما مهم است و ما برای آینده تلاش خواهیم کرد خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.
 
آن نخل ناخلف که تبر شد ز ما نبود
 
زمانه گر ما را شکند، ساز می‌شویم
 
 
 
آذر ماه ۹۸
 
حجت فاتح مدیر مسئول پایگاه خبری ساوه خبر