پیام تقدیر وتشکر علی بسطام نائب رئیس،شورای اسلامی ومنتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرساوه.

پیام تقدیر وتشکر علی بسطام نائب رئیس،شورای اسلامی ومنتخب ششمین دوره شورای اسلامی شهرساوه.

به نام خالق یکتا

(لَا تَحْزَنْ إِنَّ اللَّهَ مَعَنَا)

حضرت آیت الله خامنه ای فرمودند ،
انتخابات در کشور ما باید مسابقه ای برای خدمت باشد نه مسابقه ای برای کسب قدرت انتخابات اسلامی این گونه است .

السلام علیک یا علی بن موسی الرضا (ع)
عرض تبریک به مناسبت فرارسیدن سالروز میلاد خجسته امام هشتم شیعیان .

زندگی صحنه آزمون های الهی است ، گردن نهادن به تقدیر و حکمت خداوند از مصادیق بارز ایمان به فضل الهی می باشد.
سلام و درود خداوند سبحان بر دلیرمردان، شیر زنان و جوانان غیور دیار عشق و دوستی که بار دیگر با اقدام انقلابی در بیست وهشتم خرداد ماه سال ۱۴۰۰با پیروی از منویات مقام معظم رهبری حماسه‌ای دیگر آفریدند ، اینجانب در برابر این همه شور و شعور و حسن اعتماد شما مردم شریف و فهیم سر به سجده فرود آورده و ضمن شکر گزاری به درگاه خداوند منان و ابراز ارادت و تواضع به محضر شما بزرگان نهایت قدردانی و سپاس خود را به جا آورده و موفقیت خویش را مدیون همشهریان ،دوستان، آشنایان و بزرگوارانی می دانم که تمامی حیثیت اجتماعی و اعتبار خود را در طبق اخلاص قرارداده و بنده را شرمنده غیرت و همت خود نمودند. شما با حضورگرمتان درپای صندق های رای ثابت کردید که برفراز قله های وفاداری ایستاده اید.از خداوند بزرگ ، توانی میخواهم که بتوانم جبران زحمات نمایم.
اعتقاد دارم ، تلاش برای توسعه و آبادانی سرزمینم ، پایان پذیر نیست و در هر جایگاهی ، خود را مدیون مردم این شهر و دیارم دانسته و خدمت به همشهریانم را یک تکلیف واجب میدانم. در شرایط کنونی انتظار میرود با توانی مضاعف در جهت آبادانی و توسعه شهرمان تلاش کنیم و تنها دغدغه مان ، سرافرازی و عزت سرزمین مان باشد.
هم اکنون به مصداق آیه شریف ( من لم یشکرالمخلوق لم یشکرالخالق ) و به رسم ادب وبرادری، دست تک تک شما بزرگواران را می بوسم و کمال قدردانی و تشکر را داشته و منت دار بزرگواری و همت شما خواهم بود.
ضمن تبریک و تقدیر به تمامی کاندیداهای ششمین دوره رقابت های انتخاباتی شورای شهر که از سر دلسوزی خود را در معرض رای و نظر مردم قرار دادند و آرزوی سربلندی برای جمع ایشان، امیدوارم اعضای محترم شورای جدید شهر با وحدت و همدلی، کارنامه ای قابل دفاع در پایان دوره چهار ساله از خود به یادگار گذارند که قطعا گام نهادن در این راه و حرکت در این مسیر سربلندی همه ما را به دنبال خواهد داشت.
ودرنهایت برخود واجب میدانم از یکایک مسئولان ذیربط اعم از نماینده محبوب و فرماندار محترم ،نیروی های خدوم انتظامی،بسیجی، هیئت‌های اجرایی، نظارت ،بازرسان و سایر نهاد‌ها و ارگان‌ها که بسترساز برگزاری چنین انتخابات شکوهمندی بودند کمال تشکر و قدردانی را بجا آورم .
از درگاه خداوندمتعال آرزوی سربلندی وزندگی عزتمندانه را برای همه همشهریانم آرزومندم.

با تقدیم احترام بی پایان.
علی بسطام
نائب رئیس شوراومنتخب ششمین دوره شورای شهر ساوه(خادم مردم شریف وفهیم شهرساوه )