‍ حسین محمودی فر،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه

‍ حسین محمودی فر،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه

‍ حسین محمودی فر،رئیس اداره فرهنگ وارشاد اسلامی شهرستان ساوه

حسین محمودی فر،رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ساوه از برگزاری نمایشگاه طراحی و نقاشی خبرداد و بیان داشت: این نمایشگاه به مناسبت هفته مبارزه با موادر مخدر تعداد ۴۰ اثر از آثار طراحی و نقاشی آقای علیرضا میرابی و خانم ارغوان رحیمی با همکاری انجمن هنرهای تجسمی و با حضور تعدادی از مسئولین و هنرمندان درمحل فرهنگسرای ارشاد افتتاح گردید.
دراین مراسم حسین محمودی فرضمن تقدیر و تشکر از برگزار کنندگان نمایشگاه ابراز داشت:نمایشگاه های هنری به منظور ایجاد آشنایی مردم با توانمندیها و آثار هنرمندان شهرستان و همچنین ایجاد شادی و نشاط در جامعه برگزار می شود.
وی افزود: پرداختن به هنرهای مختلف می تواند از نظر روحی تأثیرات مفیدی را برروی زندگی افراد بگذارد و باعث آرامش و کم شدن استرس و اضطراب در آنها شود،لازم نیست همه انسان ها هنرمند باشند همین که با هنر در ارتباط باشند کافی است.
رئیس اداره ارشاد اظهار داشت: بشر در طول تاریخ هیچ وقت بدون هنر زندگی نکرده و هنر از آغاز زندگی همواره همراه او بوده است هنرمند هم می تواند مانند انسانی دیگر در جامعه زندگی کند ولی یک فرق اساسی که بین او و بقیه افراد جامعه وجود دارد این است که هنرمند نسبت به مسائلی که دراطرافش اتفاق می افتد واکنش متفاوتی دارد و از آنچه می بیند و می شنود اثر هنری خلق می کند و زمانی که مسائل و دغدغه ها در قالب هنر جای می گیرند می تواند تأثیر بهتر و متفاوت تری را بر افراد جامعه بگذارند.
وی گفت: هنر در زندگی اجتماعی دادن امید و نشاط و حس خوب به انسان ها است،هدف هنر تأثیر است اگر هنر تأثیر و ماندگاری نداشته باشد ارزشی ندارد.
محمودی فر تصریح کرد: بیشترین تأثیری که هنر می تواند داشته باشد این است که به افراد کمک کند تا سلامت روان خود را از طریق خلاقیت بهبود بخشند و بدون نیاز به استفاده از کلمات،خود را ابراز کنند.
ضمناً این نمایشگاه از تاریخ ۷/۴/۴۰۰ به مدت ۱۰ روز صبح ها از ساعت ۸ الی ۱۳ و عصرها از ساعت ۱۷ الی ۲۰ آماده پذیرایی علاقه مندان می باشد