حمله مجدد نماینده ساوه به سهم خواهان ؛ محمد سبزی : عده ای سهم خواهی می کنند و اگر سهم شان را ندهی تبدیل به دشمن می شوند

حمله مجدد نماینده ساوه به سهم خواهان ؛ محمد سبزی : عده ای سهم خواهی می کنند و اگر سهم شان را ندهی تبدیل به دشمن می شوند

حمله مجدد نماینده ساوه به سهم خواهان ؛
محمد سبزی : عده ای سهم خواهی می کنند و اگر سهم شان را ندهی تبدیل به دشمن می شوند

حجت الاسلام محمد سبزی نماینده مردم ساوه و زرندیه در گفت و گو با یک پایگاه خبری با عنوان “جارچی اخبار ” از دخالت عده ای در انتصاب فرماندار ساوه انتقاد کرد و گفت : عده ای دنبال سهم خواهی هستند و حتی ممکن است در ابتدا نیز کمک کرده باشند ولی اگر سهم شان را نداده باشی،تبدیل به دشمن می شوند و عده دیگر متشکل از افراد انقلابی نما هستند که تا دیروز در جریان دیگری بوده اند ولی در حال حاضر که دیده اند جو به سمت جریان انقلابی است به یکباره انقلابی شده و بعضا داغتر از بعضی از انقلابیها عمل می کنند .

وی در ادامه افزود : آنطور که مقامات استانداری مرکزی به بنده گفته اند ، حکم مهدی الیاسی به عنوان فرماندار ساوه قطعی شده است و به زودی ابلاغ می شود .

وی همچنین از مراجعه این عده (که وی آنها را سهم خواه می داند ) به جاهای مختلف برای جلوگیری از صدور حکم فرماندار ساوه به شدت انتقاد کرد .

طبق گزارش واصله به “آوای غرق آباد” ، در چند روز گذشته ، عده ای برای چندمین بار در راس یک محفل سیاسی- انتخاباتی در ساوه ، برای جلوگیری از صدور حکم فرماندار ساوه به استانداری مرکزی مراجعه کرده بودند که این بار استاندار مرکزی آنها را به حضور نپذیرفته بود .

گفتنی است ، تحرکات خاص این عده ، موجب بروز انتقادات بسیاری در محافل سیاسی و رسانه ای ساوه شده است .